  • 1. Data: 2011-09-09 00:25:42
    Temat: Meritum 587
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Od dawna Meritum ma 5.87% na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją?
    Przed trzema miesiącami założyłem tam z oprocentowaniem 4.87% na
    3 miesiące z dzienną kapitalizacją...

    Jak długo będzie trwał ten wyścig międzybankowy i czym jest
    on spowodowany? Spodziewanym upadkiem złotówki? Wzmożonym
    zapotrzebowaniem na kredytowanie? Miłosierdziem?... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-09-09 11:25:19
    Temat: Re: Meritum 587
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:j4cs0r$6no$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak długo będzie trwał ten wyścig międzybankowy i czym jest
    > on spowodowany? Spodziewanym upadkiem złotówki? Wzmożonym
    > zapotrzebowaniem na kredytowanie? Miłosierdziem?... ;)

    Jednym z powodow moze byc chec zebrania kapitalu aby wejsc na rynek
    jak sie pojawia pierwsze symptomy zmiany trendu ;)
    - zauwaz ze na GPW zaczyna sie robic "tanio"

    Meritek daje w hebel dzis o 24 do 16-tej jutro ... zobaczymy czym nowym nas
    zaskoczy ;)
    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=49399

  • 3. Data: 2011-09-09 11:30:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:j4cs0r$6no$1@inews.gazeta.pl...

    > Od dawna Meritum ma 5.87% na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją?

    Skoro pisza ze od 8.09 to chyba nie od dawna ;P

  • 4. Data: 2011-09-09 12:49:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4ctcd$ari$...@n...onet.pl

    > Skoro pisza ze od 8.09 to chyba nie od dawna ;P

    Czyli mam nosa tak zwanego? :)

    A co z resztą mego pytania -- dlaczego banki tak konkurują pomiędzy sobą?
    Franek znów jedzie na łikend w góry. ;)

    3,5539 PLN +2,42% +0,0840 PLN

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-09-09 13:24:57
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:j4d22h$nsg$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli mam nosa tak zwanego? :)
    > A co z resztą mego pytania -- dlaczego banki tak konkurują pomiędzy sobą?

    Jako ze nie jestem "bankowcem" moge tylko spekulowac w domyslach ;)

    > Franek znów jedzie na łikend w góry. ;)

    Franek jak franek, BGK ponoc dzis manipulowal przy Ojro ;)

  • 6. Data: 2011-09-09 13:41:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4d43e$9l3$...@n...onet.pl

    [ciekawe, czy Franka postawią w stan oskarżenia w związku
    ze śmiercią samolidera obrony]

    > Franek jak franek, BGK ponoc dzis manipulowal przy Ojro ;)

    Ojro 4.3? Dobrze widzę? Od początku września tak...
    Tak nie opada? ;) Trzeba gromko zakrzyknąć wiadome
    zaklęcie z Seksmisji ;) -- wówczas pójdzie w dół!!!
    (czyli dołączy do doliniarzy?)

    A kim jest BGK? Czy to może jest Bank Gospodarstwa Krajowego?

    -=-

    Czyli jak? Złoty w dół? :) Na stałe czy na chwilę?
    Wiem -- wróżka też pojechała na łikend... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Włożyłem sporo wysiłku w sprawdzenie, na co tracę najwięcej tego,
    co dla mnie najcenniejsze. Oto wnioski, do których dotarłem:

    -- czas nijak nie jest tożsamy z pieniądzem
    (Idiokraci słusznie zauważają, że wehikuł czasu nie istnieje)

    -- największym pożeraczem czasu jest @#@$ na grupach dyskusyjnych,
    z tym, że na tej grupie czas nie jest marnowany (więcej człek
    by stracił czasu w marmurach niż traci tutaj, gdyby nie
    poświęcał czasu na tę grupę)

  • 7. Data: 2011-09-09 19:08:55
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j4d5c9$32v$1@inews.gazeta.pl...

    > Ojro 4.3? Dobrze widzę? Od początku września tak...
    > Tak nie opada? ;) Trzeba gromko zakrzyknąć wiadome
    > zaklęcie z Seksmisji ;) -- wówczas pójdzie w dół!!!

    A moze Franek tez jest kobietą..... ?

    > A kim jest BGK? Czy to może jest Bank Gospodarstwa Krajowego?

    Kim ? Moze raczej czym, ew. czyim ;)

  • 8. Data: 2011-09-09 20:39:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4do87$u6t$...@n...onet.pl

    > A moze Franek tez jest kobietą..... ?

    Nie jest -- ale co ma do tego płeć? Co by było, gdyby to była pani Frank?

    > Kim ? Moze raczej czym, ew. czyim ;)

    [przedmiotowo traktuje przyjaciół?...]

    Więc to ten bank? I jak on manipulował przy Ojro -- przy naszym wspólnym
    dobru/dobrze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-09-09 22:48:57
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j4du65$d1a$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc to ten bank? I jak on manipulował przy Ojro -- przy naszym wspólnym
    > dobru/dobrze?

    To już zalezy czyje dobro masz na mysli bo raczej malo kiedy jest ono i
    nasze i wspolne ;)
    A komentaze, to mozesz poczytac np. tutaj :D
    http://waluty.onet.pl/bgk-interweniuje-na-rynku-walu
    towym,18529,4844156,1,news-detal

  • 10. Data: 2011-09-09 23:47:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4e54q$bh8$...@n...onet.pl

    dobru/dobrze?

    > To już zalezy czyje dobro masz na mysli bo raczej malo kiedy jest ono i nasze i
    wspolne ;)

    Wszelkie dobro jest naszym wspólnym -- właśnie oglądam ,,film''
    mówiący o tym, jak to Szwajcaria jest na drugim miejscu pod
    względem wielkości dóbr przypadających na jednego obywatela,
    co zawdzięcza bankom i tajemnicy bankowej...

    [a raczej -- garnkom Zeptera, Lampom Zeptera i innej głupocie Polaków]

    Wszystko jest naszym wspólnym dobrem i naszym wspólnym domem!!!
    I banki [portugalskie czy należące do Cosa nostry czy innej
    organizacji rynsztokowej] są nasze, i fabryki, i szkoły...

    [w tym szkoła Wyższej Kultury Medialnej ;) -- muszę uważać... Cosa nostra
    to pestka czy pikuś -- nic mi złego nie uczyni, ale Rydzyk już nieraz próbował...]

    Świat jest piękny a ludzie dobrzy...

    > A komentaze, to mozesz poczytac np. tutaj :D
    > http://waluty.onet.pl/bgk-interweniuje-na-rynku-walu
    towym,18529,4844156,1,news-detal

    Nie chcę! Napisz (lub nie) co z tym manipulowaniem...
    Mnie to i tak nie dotyczy -- nie mam ojro, nie mam franków...
    Mam ze 30 tałzenów złotówek kieszonkowego. :)

    Błogosławię galeriom handlowym (ubrały mnie, obuły i nakarmiły solidnie,
    a nawet uratowały przed łazienkowymi grzybami, czyli uratowały mi życie)
    i chcę wyzdrowieć! Chcę, aby te galerie przejęły na siebie usługi taniego
    hotelowania ;) -- że tak to nazwę. :) Poza tym niewiele mnie obchodzi. :)
    Ojro w prawo, dolar w lewo, frank w Karkonosze czy do Sopotu -- co mnie
    do tego?!

    Ja mam na głowie Kościół rzymskokatolicki, nie kursowanie (niby tam
    i z powrotem -- ale chyba głównie tam) franka czy innego zenka. ;)
    No i Bóg sprawia, że ten Kościół teraz akurat ma kryzys gospodarczy!!!

    Ten Kościół, który pozbawił mnie mojego świata!
    Ten właśnie -- teraz może zapłakać nad swoim losem. :)
    Hindusi, Chińczycy i inni Azjaci (Japończycy chociażby),
    muzułmanie, protestanci, prawosławni i znaczna część
    samych rzymskich katolików -- to wszystko (delikatnie
    ujmując) nienależycie ;) kocha ów Kościół... Rzymskokatolickie
    państwa są w kłopotach -- mają trudności natury gospodarczej. :)

    Na moich oczach rozgrywa się coś, co niby było konieczne!!!
    Ten Kościół nie tylko nie zdominował świata, ale kurczy się!!!

    -=-

    A ja -- czuję się coraz lepiej. I nie wykluczam zadania lekarce neurologii
    pytania dotyczącego możliwości stawania na głowie. :) Oczywiście nie teraz,
    nie za miesiąc czy nawet rok, ale w tym życiu. :) Mogę już nosić ,,ciężary''
    (na razie kilka kilogramów -- dla mnie to coś) i mogę oddychać, a nawet ;)
    ruszać głową!!! Mam masę problemów i nadal trudno mi żyć, ale moje zdrowie
    poprawia się. :)

    Nie chcę całkowitego załamania się złotówki (1 ojro == milion złotych)
    ale raczej nie {} kursowanie ojro czy franka mnie interesuje najmocniej. :)
    Z lekkiej ciekawości pytam o te kursy. Ważniejsza jest dla mnie pogoda, nie
    kursowanie. ;) (i choć ta pogoda nie jest dla mnie łaskawa w ostatnich
    latach, nie jest ze mną źle)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'