  • 1. Data: 2011-09-09 09:54:06
    Temat: BZWBK konta24pl - przeksztalcaja w wydajesz zarabiasz
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przy okazji znalazlem taka informacje w skrzynce wewnetrznej po
    zalogowaniu do bankowosci BZWBK.
    Przeksztalcaja przumusowo na poczatku pazdziernika - tak wiec czas
    pozegnac sie z kontem pozostalym po karcie Moneypl, zeby nie wchodzic
    w niepotrzebne koszty - z kart debetowych nie korzystam.

    Pozostana konta oszczednosciowe i zobacze w co mi przeewoluuje karta
    kredytowa Moneypl.

  • 2. Data: 2011-09-09 17:26:13
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-09 11:54, krzysztofsf pisze:
    > Przeksztalcaja przumusowo na poczatku pazdziernika - tak wiec czas
    > pozegnac sie z kontem pozostalym po karcie Moneypl, zeby nie wchodzic
    > w niepotrzebne koszty - z kart debetowych nie korzystam.

    AFAIR to okres wypowiedzenia w BZWBK wynosi 6 tygodni, więc im szybciej
    zamkniesz tym lepiej.

  • 3. Data: 2011-09-09 22:27:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > AFAIR to okres wypowiedzenia w BZWBK wynosi 6 tygodni, więc im szybciej
    > zamkniesz tym lepiej.

    ale czy trzeba w takiej sytuacji zamykać? nie zgadzasz się na nowe
    warunki i bank robi to za ciebie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-09-10 04:20:13
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-10 00:27, RobertS pisze:

    > ale czy trzeba w takiej sytuacji zamykać? nie zgadzasz się na nowe
    > warunki i bank robi to za ciebie...

    O ile ja pamiętam pisemka z BZWBK (miałem konto24.pl do debetowej
    Allekarty) to były raczej oznajmujące: teraz zmieniamy ci konto na
    inne. Pomijam tu fakt czy BZWBK ma prawo tak zrobić bez zgody klienta,
    bo praktyczniej teraz zamknąć niż potem kopać się z koniem z powodu
    naliczonych opłat.

  • 5. Data: 2011-09-10 20:07:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > inne. Pomijam tu fakt czy BZWBK ma prawo tak zrobić bez zgody klienta,
    > bo praktyczniej teraz zamknąć niż potem kopać się z koniem z powodu

    mam konto z Allekartą, z karty zrezygnowałem już dawno i jakoś bank na
    nic innego mi tego konta nie chce zmieniać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-10 20:15:24
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-10 22:07, RobertS pisze:

    > mam konto z Allekartą, z karty zrezygnowałem już dawno i jakoś bank na
    > nic innego mi tego konta nie chce zmieniać...

    A nie dostałeś kiedyś pisemka - "nie masz już Allekarty to zamienimy ci
    konto na zwykłe konto24"? O ile pamiętam regulamin tego konta, to
    wymogiem było posiadanie karty. A BZWBK tych kart nie wznawiał.
    Jeżeli nie nie dostałeś, albo dostałeś i zignorowałeś to gratuluję.
    Ja dostałem i konto zamknąłem.

  • 7. Data: 2011-09-10 21:23:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wymogiem było posiadanie karty. A BZWBK tych kart nie wznawiał.
    > Jeżeli nie nie dostałeś, albo dostałeś i zignorowałeś to gratuluję.

    nie, żadnego pisemka nie dostałem...bank NIE może mnie zmusić do
    posiadania karty, której nie chcę, już z dwoma takimi miałem do
    czynienia (ING i TBP) i karty nie miałem i nie musiałem za nia płacić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-09-11 07:40:58
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-10 23:23, RobertS pisze:

    > nie, żadnego pisemka nie dostałem...bank NIE może mnie zmusić do
    > posiadania karty, której nie chcę, już z dwoma takimi miałem do
    > czynienia (ING i TBP) i karty nie miałem i nie musiałem za nia płacić

    Zaraz, z debetową Allekartą starego typu było odwrotnie - ja kartę
    chciałem, ale bank takich nie wznawiał.
    Potem dostałem pismo, że w związku z tym że takiej karty nie posiadam,
    konto24.pl zostanie przekształcone w płatne konto24. Było tam
    powołanie się na regulamin tego konta.
    Zgadzam się że bank nie może zmusić do posiadania karty.
    Pytanie tylko czy można zmusić bank do jej wydania :-)

  • 9. Data: 2011-09-11 08:38:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-10 23:23, RobertS wrote:

    > nie, żadnego pisemka nie dostałem...bank NIE może mnie zmusić do
    > posiadania karty, której nie chcę, już z dwoma takimi miałem do
    > czynienia (ING i TBP) i karty nie miałem i nie musiałem za nia płacić

    zamienilem na Konto Wydajesz & Zarabiasz - przelewam 1001 zl (zeby saldo
    roslo) i automatem wraca mi nastepnego dnia = konto za free

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 10. Data: 2011-09-11 21:48:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Zgadzam się że bank nie może zmusić do posiadania karty.
    > Pytanie tylko czy można zmusić bank do jej wydania :-)

    jak można dostać kartę której banku już nie wydaje? ale z drugiej strony
    jak można mieć konto bez karty?

    patrzę sobie i mam konto24.pl bez karty debetowej i nikt mnie do niczego
    nie zmusza, czyli jednak da się ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS