  • 11. Data: 2003-10-04 13:27:46
    Temat: Re: banki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    > Prawie cala moja praca (jakies 90%) bylo oparte na tym co znalazlem w
    > sieci.

    Ja nie twierdze, ze nie ;) Ale ja twierdze, ze jak ja suzkalem czegosc
    ciekawego to musialem szukac w bibliotece, a nie sieci, aczkolwiek Rzepa, GW
    itp jest tez w sieci ;)

    > O Eurobanku? Chyba nie nadążam.

    Tak - o modelu "instant" banku ;) Banku w supermarkecie.

  • 12. Data: 2003-10-04 14:04:59
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:blmhsr$3k1$1@news.onet.pl...
    > Ja nie twierdze, ze nie ;) Ale ja twierdze, ze jak ja suzkalem czegosc
    > ciekawego to musialem szukac w bibliotece, a nie sieci, aczkolwiek Rzepa,
    GW
    > itp jest tez w sieci ;)

    A potem to co znalazles jest w sieci na czym ja skorzystalem :)

    > Tak - o modelu "instant" banku ;) Banku w supermarkecie.

    Ok, juz rozumiem :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak