  • 1. Data: 2003-01-08 11:49:30
    Temat: bank zachodni a karta debetowa
    Od: "Anaxagore" <h...@b...pl>

    hejki, poszedlem dzis sobie do banku zeby wyrobic wypukla karte
    debetowa.mialem taka pol roku temu, kosztowala mnie 40 zeta, ale mnie
    okradziono i nie wyrabialem ponownie.teraz by mi sie przydala a tu pani w
    okienku mowi:musze miec miesieczne wplywy na konto conajmniej 800 zl.
    wczesniej takiego wymogu nie bylo, na stronach bzwbk nie pisza ze taki
    wymog, w informacji telefonicznej pani nie ma pojecia. mam stale wplywy na
    konto w granicach 500 zl miesiecznie, mam u nich zaciagniety kredyt, nota
    bene pani okienkowa az sie zdziaila ze mi przyznali kredyt jesli mam taki
    niski wplyw na kontow miesiecznie, ze niby nie mam zdolnosci kredytowej.ale
    nie wazne.... jak zrobic zeby taka karte dostac? (poza duzymi wplywami), czy
    pani w okienku miala racje?moze ktos ma doswiadczenia z BZWBK...konto mam
    zalozone na NOrwida we wroclawiu (kolo politechniki)
    pzdr
    ANax

    Karol Kordus
    h...@b...pl GaduGadu #330354
    mobile:+48(0)501 534 505 www.anaxagore.prv.pl

  • 2. Data: 2003-01-08 12:19:04
    Temat: Re: bank zachodni a karta debetowa
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Anaxagore wrote:
> [...]
    > racje?moze ktos ma doswiadczenia z BZWBK...konto mam zalozone na
    > NOrwida we wroclawiu (kolo politechniki)

    trzeba było do dyrektora tego mikroodzialu uderzyć ! jeśli nie robileś
    przegieć to bez problemów wines kartę dostac wciągu tygodnia moze pomylila
    jej się debetoa z kredytowa Visa ! ??

    --
    "We're just two lost souls swimming in a fish bowl,
    year after year,

  • 3. Data: 2003-01-08 12:47:41
    Od: "Anaxagore" <h...@b...pl>

    Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > trzeba było do dyrektora tego mikroodzialu uderzyć ! jeśli nie robileś
    > przegieć to bez problemów wines kartę dostac wciągu tygodnia moze pomylila
    > jej się debetoa z kredytowa Visa ! ??

    ona jakas wogoel nie tegawa:)dzwonilem do innego oddzailu i bez problemu
    dostane.zadzwonilem do niej ponownie i powiedzialem jak sprawa wyglada gdzie
    indziej, a ona na to ze przeciez wogole nie ma karty debetowej VISA
    CLASSIC.rozbawila mnie tym maksymalnie:)))))powiedzialem zeby lepiej
    posprawdzala oferte bzwbk i ze jutro przyjde.
    nawret nie wie jakie maja karty...powiedziala ze sprawdzi bo oze cos nowego
    weszlo od stycznia:)))a te karty maja od zawsze:)))))))))
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2003-01-08 13:09:26
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Anaxagore wrote:
> [...]
    > nawret nie wie jakie maja karty...powiedziala ze sprawdzi bo oze cos
    > nowego weszlo od stycznia:)))a te karty maja od zawsze:)))))))))

    a teraz po wejsciu centralnego systemu w każdym dowolnym oddziale na terenie
    miasta możesz złożyc wniosek o wydanie karty i przyjdzie tam gdzie bedzie
    chciał tak wieć możesz sobie wybrać milszy oddzial :-)

  • 5. Data: 2003-01-08 13:28:28
    Od: "Anaxagore" <h...@b...pl>

> [...]
    > miasta możesz złożyc wniosek o wydanie karty i przyjdzie tam gdzie bedzie
    > chciał tak wieć możesz sobie wybrać milszy oddzial :-)

    dokladnie tego dowiedzialem sie dzwoniac do innego oddzialu, wiec
    powiedzialem pani z norwida ze jak nie zamierza mi pomoc to pojde do innego
    oddzialu, a dyspozycje odbioru karty zloze na norwida:)jestem ciekaw miny
    pani jak bedzie mi ja wydawala:))))
    Anax