    From: "Anaxagore" <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bank zachodni a karta debetowa
    Date: Wed, 8 Jan 2003 12:49:30 +0100

    hejki, poszedlem dzis sobie do banku zeby wyrobic wypukla karte
    debetowa.mialem taka pol roku temu, kosztowala mnie 40 zeta, ale mnie
    okradziono i nie wyrabialem ponownie.teraz by mi sie przydala a tu pani w
    okienku mowi:musze miec miesieczne wplywy na konto conajmniej 800 zl.
    wczesniej takiego wymogu nie bylo, na stronach bzwbk nie pisza ze taki
    wymog, w informacji telefonicznej pani nie ma pojecia. mam stale wplywy na
    konto w granicach 500 zl miesiecznie, mam u nich zaciagniety kredyt, nota
    bene pani okienkowa az sie zdziaila ze mi przyznali kredyt jesli mam taki
    niski wplyw na kontow miesiecznie, ze niby nie mam zdolnosci kredytowej.ale
    nie wazne.... jak zrobic zeby taka karte dostac? (poza duzymi wplywami), czy
    pani w okienku miala racje?moze ktos ma doswiadczenia z BZWBK...konto mam
    zalozone na NOrwida we wroclawiu (kolo politechniki)
    pzdr
    ANax

    Karol Kordus
    h...@b...pl GaduGadu #330354