  • 21. Data: 2014-01-12 04:38:03
    Temat: Re: bank z lokata,ale bez koniecznosci rachunku
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Konfabulator in news:ed262331-d6c6-42c8-8309-8f6be306cac5@googlegrou
    ps.com
    > Może ja dopytam o co Ci chodzi.
    > Czy chodzi Ci o to, żeby zakładając lokatę nie trzeba było zakładać RORu?
    > Czy też chodzi Ci o to, żeby środki złożone na lokacie były przez bank
    > przechowywane na rachunku własnym banku, a nie na rachunku
    > lokaty/technicznym prowadzonym w Twoim imieniu?

    a dokladnie: co to takiego - rach. lokaty/techniczny, jaka jest jego natura
    praktyczna?

    > I o ile pierwszą opcje oferuje każdy bank,

    czyli przyjmuje lokate bez ror-u. ok.

    i teraz co? przyjmujac, przyjmuje na pewien rachunek.

    > to druga opcja jest dostępna w dosłownie kilku bankach,

    czyli w kilku bankach przyjma na:
    pierwszy rodzaj rachunku - rach. wlasny banku,a nie rach lokaty/tech....

    > bo inne zawsze
    > generują Twój imdywidualny rachunek do wpłaty kasy, jej trzymania i
    > rozliczenia lokaty. Nie jest to ROR, jest bezpłatny, ale... może go zająć
    > komornik.

    ... a w pozostalych bankach zaloza drugi mozliwy rodzaj rachunku -
    "indywidualny" - opisany
    wyzej, tak rozumiec to wszystko

    Co jest lepsze: na rach. wlasnym banku, czy na w/w "indywidualnym"?

  • 22. Data: 2014-01-12 06:21:24
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Podstawową różnicę wskazałem. Mało rozgarnięty komornik nie zajmie tej kasy na
    rachunku banku. Przy czym to nie znaczy, że jej zająć nie może. Poza tym różnica jest
    taka, że jak masz indywidualny rachunek lokaty to zazwyczaj bank udostępnia też
    podgląd lokaty przez internet, a na wspólnym zazwyczaj nie.