  • 11. Data: 2003-02-19 12:27:43
    Temat: Odp: bank wirtualny...
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Obsluge ePKOBP mozna AFAIK prowadzic w okienku bankowym, a Inteligo nie
    > (poza wplatami, gdzie roznica polega jedynie na braku prowizji). mBank tez
    > planuje mozliwosc bezprowizyjnego wplacania w kasach BRE Banku, ale nie
    > zmieni to jego "wirtualnosci".

    ciekawe, mam e-superkonto w ePKOBP i w "okienku"
    jedynie potwierdzałem dane osobowe przy zakładaniu
    konta, teraz moge tam tylko wpłacać kase, czyli tak
    jak w Inteligo, dodam jeszcze że e-superkonto
    jest prowadzone przez specjalny oddział
    internetowy w Bydgoszczy.

  • 12. Data: 2003-02-19 20:19:36
    Temat: Re: bank wirtualny...
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b2vt7m$sg2$1@news.onet.pl...
> [...]
    > konta, teraz moge tam tylko wpłacać kase, czyli tak
    > jak w Inteligo, dodam jeszcze że e-superkonto

    A to przepraszam - moj blad. W blad wprowadzil mnie kolega, ktory w ten
    sposob zachwalal ePKO.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )