  • 1. Data: 2003-01-29 16:51:20
    Temat: Inteligo saldo ujemne
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Na rachunku glownym do ktorego mam karte Inteligo pojawilo mi sie saldo
    ujemne. Zrobilem zakupy w Internecie karta, zostala zalozona blokada, a
    nastepnie po kilku dniach blokada zniknela ale jak sie potem okazalo
    pieniadze z blokady pojawily sie ponownie na rachunku . W miedzy czasie
    wyplacilem pewna kwote z bankomatu a nastepnie bank rozliczyl te transakcje
    kartowa i pojawilo sie saldo ujemne.
    Z tego co wyczytalem w TOiP nie ma kary za debet sa tylko karne odsetki za
    ujemne saldo. Acha mam jeszcze pare kont i sa tam wystarczaja srodki na
    pokrycie tego debetu, czy bank w takim razie naliczy karne odsetki czy
    sciagnie sobie z tamtych rachunkow tak jak przy oplacie za karte gdy nie ma
    wystarczajach srodkow na rachunku glownym (Przelew z rachunku
    zabezpieczającego nr 11 20901024 xxxxxxxxxxxxxxxx)

    Marcin P.

  • 2. Data: 2003-01-29 18:19:25
    Temat: Re: Inteligo saldo ujemne
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    Marcin_P. wrote:
> [...]
    > przy oplacie za karte gdy nie ma wystarczajach srodkow na rachunku
    > glownym (Przelew z rachunku zabezpieczającego nr 11 20901024

    W przypadku powstania niedozwolonego salda debetowego na którymkolwiek z
    rachunków prowadzonych w ramach konta, Bank może "spłacić" powstały debet
    wraz z należnymi odsetkami pobierając odpowiednią kwotę z innego z
    rachunków.
    To jest cytat z ;
    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-konta.html pkt.10.

    POZDR.

  • 3. Data: 2003-01-29 18:51:48
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunków prowadzonych w ramach konta, Bank może "spłacić" powstały debet
    > wraz z należnymi odsetkami pobierając odpowiednią kwotę z innego z

    Dzieki, czyli z tego wynika ze odsetki i tak sobie policza. Mam nadzieje ze
    za 1 dzien. Wie ktos moze ile wynosza ustawowe odsetki karne na dzien
    dzisiejszy ?.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-01-29 18:56:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wie ktos moze ile wynosza ustawowe odsetki karne na dzien
    > dzisiejszy ?.

    Czemu ustawowe? W umowie nie nic nt. niedozwolonego salda debetowego?

    Maciej

  • 5. Data: 2003-01-29 19:08:48
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin_P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu ustawowe? W umowie nie nic nt. niedozwolonego salda debetowego?
    >
    > Maciej

    Jak to nie ma jak jest w TOiP:

    49. Odsetki karne za nieautoryzowane ujemne saldo
    Każdorazowo
    W wysokości aktualnych odsetek ustawowych

  • 6. Data: 2003-01-29 19:22:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > 49. Odsetki karne za nieautoryzowane ujemne saldo
    > Każdorazowo
    > W wysokości aktualnych odsetek ustawowych

    WOW! To taniej niz limit kredytowy w takim Pekao czy na kartach kredytowych.
    Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem ktory by wiazal swoje oprocentowanie z
    czyms na co nie ma praktycznie zadnego wplywu ;).
    Obecnie odsetki ustawowe to tylko 16%.

    Maciej

  • 7. Data: 2003-01-29 19:23:29
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie spotkalem sie jeszcze z bankiem ktory by wiazal swoje oprocentowanie z
    > czyms na co nie ma praktycznie zadnego wplywu ;).

    Dzieki, zobaczymy jutro jak to rozlicza.

    Marcin P.

  • 8. Data: 2003-01-29 19:31:32
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    .

    > Dzieki, czyli z tego wynika ze odsetki i tak sobie policza. Mam
    > nadzieje ze za 1 dzien. Wie ktos moze ile wynosza ustawowe odsetki
    > karne na dzien dzisiejszy ?.

    Odsetki ustawowe wynoszą 16% ale nie to jest chyba najważniejsze .
    Zwróciłbyś uwagę na słowo " może " w tym cytacie gdyż " może " lepiej pomóc
    Inteligo i przyśpieszyć operację spłaty i tym samym zmniejszyć kwotę odsetek
    ?
    Niewiadomo kiedy Inteligo " może " samo dokonać tej operacji ;)

    POZDR.

  • 9. Data: 2003-01-30 16:32:57
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    odsetek
    > ?
    > Niewiadomo kiedy Inteligo " może " samo dokonać tej operacji ;)

    Z tym "moze" miales racje. Nie sciagnal sobie z innych rachunkow tylko
    odsetki naliczne sie zmniejszyly :-(
    Juz uzupelnilem przelewem rachunek. Nawet dobrze ze tak sie stalo bo mialem
    okazje zobaczyc jak inteligo rozlicza takie sprawy i fajnie wyglada wydruk z
    euronetu dostepne srodki kwota ujemna :-))

    Marcin P.

  • 10. Data: 2003-01-30 16:34:28
    Od: "Marcin_P." <p...@p...onet.pl>

    Witam