  • 1. Data: 2002-11-04 18:45:26
    Temat: Lukas ->> E-Bank dalej leży !!!
    Od: p...@p...onet.pl

    Aktualizacja danych.

    Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa aktualizacja
    danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut.

    Od rana z małymi przerwami E-Bank nie działa !!! Chyba trzeba się ewakuować, to
    jest już jakaś paranoja !

    Cześc
    DS

  • 2. Data: 2002-11-04 19:13:45
    Temat: Re: Lukas ->> E-Bank dalej leży !!!
    Od: "Sir" <s...@n...pl>

    > Od rana z małymi przerwami E-Bank nie działa !!! Chyba trzeba się
    ewakuować, to
    > jest już jakaś paranoja

    na chwilę wstał
    ale trzeba sie ewakuować

    drek

  • 3. Data: 2002-11-04 19:17:21
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut.
    >
    > Od rana z małymi przerwami E-Bank nie działa !!! Chyba trzeba się ewakuować,

    Dokładnie. Ten system zazwyczaj nie działa. Albo ten komunikat: serwer zajęty,
    prosimy spróbować później !
    Jak tak dalej pójdzie to na tym starym off-lajnowym systemie nie pociągną.

    c.

  • 4. Data: 2002-11-04 19:22:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Teraz dziala...
    nie wiem tylko co oni tam aktualizowali bo saldo to sam
    musialem...

  • 5. Data: 2002-11-04 19:34:27
    Od: "Justyna" <n...@n...am>

    > Dokładnie. Ten system zazwyczaj nie działa. Albo ten komunikat: serwer
    zajęty,
    > prosimy spróbować później !

    Ostatnio godzina 00:24 i serwer zajety ;] Dodam, ze tego dnia nie bylo
    zadnej 'aktualizacji systemu',

    pozdr,
    Justyna

  • 6. Data: 2002-11-04 19:44:36
    Od: "Marcin_PP" <t...@w...pl>

    Nie dowiary jeszce 10 minut temu chodzilo a tyeraz znowu dupa blada, na
    szczescie zdozylem zlozyc na jutro zlecenie calej kasiury do mbanku, mam
    cicha nadzieje ze aby to bedzie jeszcze dzialac.

  • 7. Data: 2002-11-04 19:48:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Justyna" <n...@n...am> napisał w wiadomości

    > zajęty,
    >
    > Ostatnio godzina 00:24 i serwer zajety ;] Dodam, ze tego dnia nie bylo
    > zadnej 'aktualizacji systemu',

    Po północy ZAWSZE zaczyna się nocne przetwarzanie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2002-11-04 20:44:07
    Od: "Jacek" <j...@j...net>

    Działa !

    ------

  • 9. Data: 2002-11-04 21:46:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq6hgl$fqg$1@korweta.task.gda.pl, w...@a...net.pl wrote:
    > Teraz dziala...
    > nie wiem tylko co oni tam aktualizowali bo saldo to sam
    > musialem...

    Wprowadzili nowy numer PKO BP - Inteligo, bo juz rozpoznaje.

  • 10. Data: 2002-11-05 15:05:12
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik p...@p...onet.pl pisze:

    > Aktualizacja danych.

    > Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa aktualizacja
    > danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut.
    Mi w takich sytuacjach konsultant Lukas Linii mówi standardowe słowa
    administratora: "A u mnie działa" ;-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /