  • 11. Data: 2002-01-19 23:37:09
    Temat: Re: a jednak
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >fakt, nie przysylaja mi marketingowych materialow, tylko jakies
    >popluczyny po nieistniejacym koncie, wiec moze nie warto sie bawic w
    >sady?
    >e q

    Witam

    Nie warto, oczywiście.

    Ustawa została pomyślana tak, aby bronić Cię przed agresywnym marketingiem
    podejrzanych firm, przepełnianiem twojej skrzynki pocztowej reklamowym
    bełkotem rożnych naciągaczy.
    Poczta, która do Ciebie przychodzi jest prawdopodobnie efektem drobnego
    technologicznego niedociągnięcia systemu bankowego lub prostego błędu
    personelu obsługującego system.

    IMHO ważne zagadnienia to: bezpieczeństwo pieniędzy na naszych kontach,
    przejrzystość umów zawieranych z bankami ( vide cwaniackie manewry z
    naliczaniem opłat za ubezpieczenie jeżeli tylko zapomnisz powiadomić o
    rezygnacji z ubezpieczenia), szybkość przelewów, wychowywanie personelu
    ladowego w duchu uprzejmości i profesjonalizmu, opłaty za prowadzenie konta,
    etc, etc ...

    Czytem ta liste od pewnego czasu, widze wypowiedzi Roskiego czy kawara. To
    tu jest niebezpieczenstwo, z takimi pogladami trzeba walczyć, ich trzeba
    wychowywać, nad nimi pracowac.

    Ja bym odpuscil.

    pzdr
    wkg