  • 1. Data: 2002-01-18 16:39:29
    Temat: Przeksztalcenie Lukas->Lukas e-konto Standard
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witajcie...
    Dowiadywalem sie dzis od LukasLinii o koszt i mozliwosci
    przeksztalcenia konta w Lukas Bank /takiego na ktorym mam tylko
    lokaty/ na e-konto.
    Nie zrozumialem tylko czy bede miec jakies oplaty za prowadzenie tego
    konta...
    CZy sa takowe, bo z cennika nie jest to jasne zbytnio... :-)
    Chcem konto standard i bez tokena... :)))

    Pozdrowienia...
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-18 16:41:46
    Temat: Re: Przeksztalcenie Lukas->Lukas e-konto Standard
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > konta...
    > CZy sa takowe, bo z cennika nie jest to jasne zbytnio... :-)
    > Chcem konto standard i bez tokena... :)))

    Przekształcenie (samo) = 0PLN
    pozdr.,

  • 3. Data: 2002-01-18 16:50:07
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    ...ale prowadzenie -czyli oplata comiesieczna- jest jakas???

  • 4. Data: 2002-01-18 17:18:47
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    Jednorazowo 5 zl za zmiane na e- konto
    Prowadzenie konta gratis, wyplaty ze sciany lukasa i wubeku gratis, przelewy
    przez internet gratis.
    ZAchecam do przeczytania regulaminu i tabeli oplat.

  • 5. Data: 2002-01-18 18:19:22
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Jednorazowo 5 zl za zmiane  na e- konto
    > Prowadzenie konta gratis, wyplaty ze sciany lukasa i wubeku gratis, przelewy
    > przez internet gratis.
    > ZAchecam do przeczytania regulaminu i tabeli oplat.

    Przekształcenie = otwarcie k.Standard = otwarcie e-konta = 0PLN.
    Najpierw trza się zdecydować: Standard, czy e-konto. :)

  • 6. Data: 2002-01-19 09:20:42
    Od: "ES" <e...@s...net>

    > Nie zrozumialem tylko czy bede miec jakies oplaty za prowadzenie tego
    > konta...
    > CZy sa takowe, bo z cennika nie jest to jasne zbytnio... :-)
    > Chcem konto standard i bez tokena... :)))

    Jesli masz lokaty o wartosci >=5000 zl, to mozesz miec konto e-pro z duzymi
    przywilejami:
    1) 0 zl za prowadzenie konta
    2) VE za darmo
    3) token za darmo
    4) przelewy za darmo
    Warunek: saldo na koncie razem z lokatami nie moze byc mniejsze niz 5000 zl.
    Ela

  • 7. Data: 2002-01-19 10:03:51
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >Warunek: saldo na koncie razem z lokatami nie moze byc mniejsze niz 5000 zl.
    eeeeeeee-to super :-)

  • 8. Data: 2002-01-20 16:48:58
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    "ES" <e...@s...net> napisała:
    > Jesli masz lokaty o wartosci >=5000 zl, to mozesz miec konto e-pro z
    duzymi
    > przywilejami:

    Za wyjatkiem bezplatnego tokena takie same "duze przywileje" sa tez w przy
    zwyklym eKoncie.

    Pozdr,
    Zyczliwy ;)