  • 21. Data: 2019-12-13 19:53:48
    Temat: Re: Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 10:52:24 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Wytłumacz czemu karty zbliżeniowe przestały akceptować w ciemno. A
    > tuż po wprowadzeniu kart zbliżeniowych można było płacić szybciej bo
    > terminale nie sprawdzały salda. Po pewnym czasie się to zmieniło,
    > komu to przeszkadzało??

    Moje niektóre jeszcze idą z pikacza offline przy mniej niż 50zł - ale już tylko
    platyny. Ale to też tylko jakiś czas/liczbę transakcji/sumę transakcji od transakcji
    z chipa - potem on-line do kolejnego użycia chipa.

  • 22. Data: 2019-12-15 19:41:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <f...@f...com> writes:

> [...]
    > po wprowadzeniu kart zbliżeniowych można było płacić szybciej bo
    > terminale nie sprawdzały salda. Po pewnym czasie się to zmieniło,

    Okazało się, że są tam pewne "bugi", pozwalające płacić np. klonami
    kart.
    --
    Krzysztof Hałasa