  • 11. Data: 2019-11-24 12:22:55
    Temat: Re: Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W IKO "telefonem" nie zapłacisz do 13 ;>

  • 12. Data: 2019-11-24 13:10:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.11.2019 o 09:29, Dawid Rutkowski pisze:

    > A jeśli to jest "kilka godzin w środku nocy" - to czemu nigdy w
    > tygodniu, tylko zawsze sobota-niedziela?

    Noc z soboty na niedzielę jest wybierana dlatego, że w razie jakiegoś
    niepowodzenia przeciągnięcie się konserwacji będzie stosunkowo najmniej
    dotkliwe. Pomyśl, jaka byłaby afera, gdyby przerwa nocy ze środę na
    czwartek (przykładowo) się przeciągła i bank nie ruszył we czwartek rano.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2019-11-24 14:00:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2019 21:15:34 +0100, Krystek napisał(a):

    > Mnie wkurza jedno (i przede wszystkim): Potrafią wysłać SMS-a z byle
    > pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą SMS-a z
    > informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie transakcyjnym.

    Hm, jakos powiadomili ... to chyba wiadomosc z apki.
    SMS za drogie, czy za malo bezpieczne, wiec przechodza na apke ?

    Smartfon obowiazkowy ... ale kto nie ma smartfona ;-)

    Moze chca wiedziec na przyszlosc :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-11-24 14:05:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2019 13:10:31 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > dotkliwe. Pomyśl, jaka byłaby afera, gdyby przerwa nocy ze środę na
    > czwartek (przykładowo) się przeciągła i bank nie ruszył we czwartek rano.

    Aczkolwiek jakby im sie przedluzyla, a to niedziela handlowa ... to by
    byla afera :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-11-24 21:10:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-11-23 22:50, Kris pisze:

    > Poważnie dla Ciebie problemem jest niedziałający bank przez kilka godzin w środku
    nocy?

    Nie, dla mnie to nie jest problem, bo jako w miarę rozsądny człowiek
    staram się być w miarę przygotowany na takie sytuacje, niezależnie od
    jakichś tam konserwacji, o których nawet mogę nie mieć pojęcia.

    Bardziej denerwujące jest to, o czym napisałem powyżej, że byle
    pierdołami zapychają skrzynkę wiadomości SMS, ale o przerwie w działaniu
    banku to już nie łaska SMS-em poinformować. Czyli spam vs sensowna
    informacja.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2019-11-25 13:53:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]

    >pierdołami zapychają skrzynkę wiadomości SMS, ale o przerwie w
    >działaniu banku to już nie łaska SMS-em poinformować.

    A propos - apka santandera nie dzialala mi dzis o poranku.
    Wyswietlila ekran, ze niedostepne.

    Wszystkim tak ? To chyba nie bylo zapowiedziane ?

    A propos informowania ... jak cos nie dziala, to banki tez nie
    informuja publicznie, widac nie chca, zeby media pisaly, ze znowu
    awaria :-)

    J.

  • 17. Data: 2019-12-01 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

> [...]
    > pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą
    > SMS-a z informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie

    Banki tak maja, jak coś do ciebie pisza lub dzwonia to mozesz załozyc ze
    robia to w swoim interesie i jak sie zgodzisz to dupa bedzie bolała.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 18. Data: 2019-12-07 11:14:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 24 Nov 2019 00:29:31 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > I jeszcze jest tesco 24h czynne ;>
    > Pusty sklep, puste ulice ;>

    Potwierdzam, wielu znanych i ciekawych postaci można spotkać w Tesco
    między 1:00 a 3:00 :)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2019-12-07 20:39:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W takim przypadku karty nie działają off-line?

  • 20. Data: 2019-12-12 10:51:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 7 Dec 2019 20:39:00 +0100, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > W takim przypadku karty nie działają off-line?

    Wytłumacz czemu karty zbliżeniowe przestały akceptować w ciemno. A
    tuż po wprowadzeniu kart zbliżeniowych można było płacić szybciej bo
    terminale nie sprawdzały salda. Po pewnym czasie się to zmieniło,
    komu to przeszkadzało??

    --
    Marek