  • 11. Data: 2002-01-05 17:30:40
    Temat: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
    > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    klienta
    > bo często jest rachunek w bazie danych ale nie jest przywiązany do danego
    > klienta
    >
    > Grześ vel portos

    Witam kolegow!
    Jak dobrze, ze pracuje w oddziale bylego WBK i nie mam takich problemow
    (a przynajmniej nic takiego jeszcze mi sie nie zdarzylo). ;-)))

    Krzysztof Legat

    "Moim honorem jest wiernosc"

  • 12. Data: 2002-01-05 21:40:45
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta, czasami
    > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    klienta

    Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego rachunku
    w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że był
    okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
    zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
    wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
    przypadków).

    Pozdrawiam,

    --

    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    l...@b...gnet.pl

  • 13. Data: 2002-01-06 23:39:26
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    to prawda że w większości przypadków pomaga ponowna replikacja, ale czasem
    po tej replikacji pokazuje krzywą histerię. Mi np. pokazywał saldo większe
    coś ok 3000 ale tylko w historii, aktualny stan był OK. Dopiero po zrobieniu
    dowolnej transakcji wszystko się wyrównało

    Grześ