  • 11. Data: 2020-11-01 18:59:25
    Temat: Re: Znikające bez uprzedzenia rachunki z białej listy VAT
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 1 listopada 2020 13:09:04 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Dalej nie rozumiesz. Czasami jest tak, że tir stoi przed bramą magazynu
    > a towar wydajemy jak mamy kasę na koncie.
    > W tym mommencie te "parę godzin" to być albo nie być.
    > Ale co ja tam wiem.

    A, teraz rozumiem, jesteś (co najmniej) WalMartem, sprawa jasna.
    A ja głupi myślałem, że o 1-os. DG rozmawiamy, gdzie 5zł za express elixir/bluemedia
    czy 40zł za SORBNET (20zł jak przelew powyżej miliona) to znaczące pieniądze ;P

    > [...]
    >
    > Ktoś tu kiedyś szukał darmowego konta do DG. Różowo nie było. Owszem
    > było sporo warunkowo darmowych.

    Ale jakoś też nie przypominam sobie opisów głupich numerów ze strony innych banków
    (wyjąwszy klony, ale to są klony, banki tylko z nazwy ;) - i jeszcze bardziej
    wkurzających odpowiedzi "szto nie ja", nawet jak sprawa jest ewidentna.

  • 12. Data: 2020-11-01 19:04:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 1 listopada 2020 16:40:05 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > BTW które banki (dla "ludności") przyjmują najpóźniej przelewy na III. sesję KIR?

    citi bodajże do 15:30 - testowane.
    milek i santander chyba 14:45.
    Kiedyś widziałem stronę z wierutnym kłamstwem, że skarbonka do 15:55.

  • 13. Data: 2020-11-01 19:41:16
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    elixir/bluemedia czy 40zł za SORBNET (20zł jak przelew powyżej miliona) to znaczące

    Dalej chyba nie rozumiesz :-)

> [...]
    wkurzających odpowiedzi "szto nie ja", nawet jak sprawa jest ewidentna.

    Na każdy bank znajdzie się jakaś jego durnota.

  • 14. Data: 2020-11-02 00:45:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 Nov 2020 01:51:04 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Pytałem raczej o trwanie miłości BDSM do mBąka.

    Powiedzmy, że małżeństwo z tym bankiem w moim przypadku nie jest z
    miłości a z rozsądku i wzajemnie powiązanych biznesów.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2020-11-02 00:50:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 Nov 2020 03:57:05 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > A mBąk to niby darmowy?

    A jak powiem, że tak to uwierzysz?

    --
    Marek

  • 16. Data: 2020-11-02 10:35:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 listopada 2020 00:50:05 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A jak powiem, że tak to uwierzysz?

    Czy na wiarę musi być?
    Powiedz, jaki rodzaj konta, to nie trzeba będzie wierzyć.
    Inna sprawa, czy można takie konto założyć - ja mam np. "ekonto mobiline", które jest
    darmowe wraz z debetówkami (mam do niego 3) i z częścią bankomatów - ale nikt, kto go
    nie ma, mieć go już nie może.

  • 17. Data: 2020-11-02 12:29:13
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-11-01, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Pytałem raczej o trwanie miłości BDSM do mBąka.

    A co byś innego, kompleksowego i lepszego polecał?

    Bo mnie rachunek prywatny (intensive) + firmowy (profesjonalista)
    kosztuje zero złotych i od lat nie mam żadnych problemów (od 2002
    roku), bezproblemowo działa Apple Pay, a na nowinki techniczne
    nie trzeba czekać kilku lat i bank realnie inwestuje w system
    informatyczny. Do powyższego jeszcze mam IKE/IKZE w formie
    rachunków maklerskich.

    Co mają lepszego inne banki?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 18. Data: 2020-11-02 12:31:04
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-11-02, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Czy na wiarę musi być?
    > Powiedz, jaki rodzaj konta, to nie trzeba będzie wierzyć.

    Ja mam pakiet "Ja profesjonalista" Intensive np, ze śmiesznymi
    warunkami na zwolnienie konta z opłat.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 19. Data: 2020-11-02 13:36:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Sunday, November 1, 2020 at 1:09:04 PM UTC+1, Kamil Jońca wrote:
    > Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Ktoś tu kiedyś szukał darmowego konta do DG. Różowo nie było. Owszem
    > było sporo warunkowo darmowych.

    Szukałem i znalazłem: konto BIZnest w NestBank (pierwsze). Nawet karta darmowa (też
    pierwsza).
    A Inteligo odrzuciłem właśnie przez brak darmowości...

    witrak()
    PS. Oczywiście może się okazać, że za miesiąc zmieni się TOiP.