  • 1. Data: 2020-10-28 21:03:38
    Temat: KK DC ktoś ma?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    obecnie wersja PARTNER bezwarunkowo bezpłatna
    GP do 59 dni
    oprocentowanie kredytu kartowego 5,76%

    wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się
    uwinęli), jeżeli pozytywna to wysyłają nieaktywną kartę i należy odesłać
    dokumenty, o które poproszą

    zamówiłem i będę testował, ponoć 75% akceptantów w Polsce ją przyjmuje,
    no zobaczymy ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-10-28 22:00:01
    Temat: Re: KK DC ktoś ma?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 28 października 2020 21:03:42 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    > dokumenty, o które poproszą
    >
    > zamówiłem i będę testował, ponoć 75% akceptantów w Polsce ją przyjmuje,

    A jakie dokumenty chcą?
    first data przyjmuje chyba wszystko co jest w cywilizowanym świecie (czyli mira - o
    ile to w ogóle ruszyło - i rupay jednak nie mają, choć i z discover może być problem
    - choć DC to teraz chyba właśnie discover).
    PS.: ja na KK citi mam 2% ;>

  • 3. Data: 2020-10-29 08:41:33
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    ile to w ogóle ruszyło - i rupay jednak nie mają, choć i z discover może być problem
    - choć DC to teraz chyba właśnie discover).

    przy DG (już po wstępnej decyzji):
    - historia konta za 3 m-ce
    - pit za 2019 r.
    - oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku
    - ksero dowodu osobistego
    - przelew na 1 zł

    też mam 2% na KK, ale dla mnie to bez znaczenia, zawsze spłacam całość

  • 4. Data: 2020-10-29 15:18:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 października 2020 08:41:36 UTC+1 użytkownik Robert_DF napisał:

> [...]
    > - historia konta za 3 m-ce
    > - pit za 2019 r.
    > - oświadczenie przedsiębiorcy na ich druku

    Jak na DG to całkiem przystępnie - więc może w końcu jest jakaś całkowicie bezpłatna
    kredytówka, łatwa do zdobycia dla DG.
    Ten PARTNER to jakaś nówka, wygląda na to, że od października zastąpiła w ofercie
    wersję TRAVELLER.
    Z drugiej strony to golas - jedynie z możliwością wykupienia ubezpieczenia podróży
    zagranicznej (67zł za 30 dni) oraz krajowej (37,70zł - dostępne od 1 stycznia 2021).
    No i chyba że ktoś ma ochotę na wejście do saloniku za 125zł - to ta karta daje taką
    możliwość (bo nie wystarczy zapłacić, trzeba być w klubie ;> ).
    Bezpłatność widnieje też w TOiP, która ma obowiązywać od 1 stycznia - więc nie ma co
    narzekać - nic nie daje, ale i niczego nie wymaga.
    Ciekawe, jakie są widełki dostępnych limitów, RRSO wyliczają dla limitu 3k...

  • 5. Data: 2020-10-29 20:24:52
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    co narzekać - nic nie daje, ale i niczego nie wymaga.
    > Ciekawe, jakie są widełki dostępnych limitów, RRSO wyliczają dla limitu 3k...

    update
    napisałem, że niebezpieczne jest wysyłanie PITu, historii konta oraz
    ksero dowodu pocztą i że tego nie zrobię

    okazało się, że ww. można jednak w formie skanu a oryginał tylko wniosek
    i jedno oświadczenie

    dostałem 5kzł na start, czekam na przesyłkę i będę testował

    najważniejszy plus: karta bezwarunkowo bezpłatna chociaż ma też minusy,
    bo pod curve nie podepnę

    i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?

  • 6. Data: 2020-10-29 20:53:04
    Od: Lukasz <l...@g...com>

    > i ciekawe jak KK DC będzie wyglądała w BIK?
    > --

    Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

  • 7. Data: 2020-10-29 21:20:39
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 29.10.2020 o 20:53, Lukasz pisze:

    > Nie będzie wyglądała, DC nie raportuje kart do BIK.

    to ważne info, masz DC? jesteś pewien?

  • 8. Data: 2020-10-29 22:08:14
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Wed, 28 Oct 2020 21:03:38
    From: Robert_DF
    [...]
    > wniosek wypełnia się na stronie DC, do 7 dni decyzja (u mnie w 2 się

    Co to jest "DC"?

    Chyba przydałoby się jakieś grupowe FAQ ze słowniczkiem często używanych
    skrótów. ;)

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 9. Data: 2020-10-29 22:51:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 5f9b1704$0$518$6...@n...neostrada.pl

    > karta bezwarunkowo bezpłatna

    Zbyt kosztowna... Citi daje 3hpln...

    --

  • 10. Data: 2020-10-30 08:18:40
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 29.10.2020 o 22:08, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

    > Co to jest "DC"?

    Diners Club

    a w innym znaczeniu też default city ;-)