  • 1. Data: 2006-08-18 19:45:46
    Temat: VW + Firefox - dziwny błąd
    Od: LM <p...@n...sig>

    Witam!
    Przy zlecaniu przelewu do jednego z odbiorców (niezależnie od tego, czy
    wybiorę go z listy, czy wpiszę dane ręcznie) w momencie, kiedy powinna
    pojawić się strona z miejscem na wpisanie kodu, pojawia się taki widok:
    http://img477.imageshack.us/img477/1950/vwqn9.jpg. Dzieje się tak przy
    korzystaniu z Mozilli Firefox, w IE nie ma problemu. Błąd banku?
    Napisałem do nich pocztą wewnętrzną, ale na razie cisza :-(

    Czy ktoś z grupowiczów też tak miał? Ewentualnie, czy ktoś ma jakiś
    pomysł, czym to jest spowodowane?
    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 2. Data: 2006-08-18 19:52:13
    Temat: Re: VW + Firefox - dziwny błąd
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    LM wrote:
> [...]
    > Napisałem do nich pocztą wewnętrzną, ale na razie cisza :-(
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów też tak miał? Ewentualnie, czy ktoś ma jakiś

    Dziwne, ale np. pod galeonem (linux) działa bez problemu.

    max

    --
    adres w rot13

  • 3. Data: 2006-08-18 19:59:02
    Od: LM <p...@n...sig>

    Aleksander Matuszak pisze 18-08-2006 21:52:

    > Dziwne, ale np. pod galeonem (linux) działa bez problemu.

    Wiesz, u mnie przy wszystkich innych odbiorcach też. Tylko przy tym
    jednym mam coś takiego (jeżeli robię zlecenie, a nie przelew - też).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk