  • 1. Data: 2006-08-18 19:20:42
    Temat: [mbank]
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Moze mnie ktos oswiecic, jaka jest przewaga mlokaty i/lub emaxplus lokaty
    nad zwyklym rachunkiem emaxplus?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-08-18 19:38:36
    Temat: Re: [mbank]
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    jimmij napisał(a):
    > Moze mnie ktos oswiecic, jaka jest przewaga mlokaty i/lub emaxplus lokaty
    > nad zwyklym rachunkiem emaxplus?

    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/ema
    xroznice.html
    http://www.mbank.com.pl/oferta/lokata/mlokata.html

    Czego tu nie rozumieć?

  • 3. Data: 2006-08-18 20:11:13
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Hotmaster <h...@w...fr.pl> writes:

    > Czego tu nie rozumieć?

    Tego, ze lokaty (mlokata i emax lokata) sa gorzej oprocentowane niz
    rachunek emaxplus. To po jaka cholere robic lokate?

    --
    jimmij

  • 4. Data: 2006-08-18 20:13:06
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Sorry, autokorekta:

    Moze mnie ktos oswiecic, jaka jest przewaga mlokaty i/lub emax lokaty

  • 5. Data: 2006-08-18 21:10:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jimmij napisał(a):
    > Sorry, autokorekta:
    >
    > Moze mnie ktos oswiecic, jaka jest przewaga mlokaty i/lub emax lokaty
    > nad zwyklym rachunkiem emaxplus?

    mlokata ma oprocentowanie STAŁE przez cały okres trwania, oprocentowanie
    emax+ leci ciągle na łeb na szyję

  • 6. Data: 2006-08-18 21:19:37
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" wrote in message

    > mlokata ma oprocentowanie STAŁE przez cały okres trwania, oprocentowanie
    > emax+ leci ciągle na łeb na szyję

    tak aż nie leci :)
    już od dłuższego czasu jest 3,60%
    posiadam takowe i chwalę sobie poprzez możliwość wypłaty ile i kiedy chcę
    bez konsekwencji w oprocentowaniu
    tylko trzeba pamiętać o ilości wypłat w miesiącu, ale mi raz w miesiącu
    starcza
    w lokatach natomiast zamrażamy kasę na pewien okres

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2006-08-19 11:08:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > mlokata ma oprocentowanie STAŁE przez cały okres trwania, oprocentowanie
    > emax+ leci ciągle na łeb na szyję

    Przy obecnej wielkosci % to jezeli ktos nie ma do "zamrozenia" kilku mln
    to roznica bedzie niewielka. A jezeli ktos dysponuje "powazniejszymi"
    pieniedzmi to nie bedzie ich kisil na lokatach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos