  • 1. Data: 2002-02-14 16:28:07
    Temat: Zmiana taryfy oplat i prowizji w Pekao SA (EurokontoWWW)
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    [cytat]

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 20 lutego Bank Pekao SA
    wprowadza nową Taryfę Prowizji i Opłat Bankowych.
    Zgodnie z Taryfą opłata za realizację każdej operacji zlecenia
    stałego wzrasta do 0,60 PLN i równać się będzie kwocie opłaty
    za realizację dyspozycji przelewu.

    Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że zamiast zleceń stałych,
    przy często zmieniającej się kwocie dyspozycji mogą Państwo
    korzystać z dyspozycji przelewu z datą przyszłą, które umożliwiają
    Państwu wykonanie operacji w przyszłości poprzez wskazanie
    daty realizacji przelewu z wyprzedzeniem nawet do 12 miesięcy.
    Jeżeli wskazana przez Państwa data będzie dniem wolnym od
    pracy (soboty, niedziele, święta) przelew zostanie zrealizowany
    następnego dnia roboczego.
    Przelewy z odroczoną datą realizacji można anulować do godz.
    7 rano, w dniu realizacji dyspozycji.
    Nowe warunki zgodnie z § 14.1 umowy prowadzenia rachunku
    Eurokonta WWW otrzymają moc jeżeli w terminie 14 dni
    od daty otrzymania listu nie zawiadomią Państwo pisemnie
    CBE TELEPEKAO 24 o braku ich akceptacji, co będzie
    oznaczało wypowiedzenie umowy.

    CBE TELEPEKAO 24

    [koniec]

    Teraz zasadnicze pytanie! Czy zlecenie stale ktore jest juz
    realizowane od ponad roku tez obejmuje czy tez nie?
    Podejrzewam ze tak, choc naprawde wydaje mi sie ze tu powinno
    to akurat w tym przypadku pozostac bez zmian.

    Tak swoja droga hmm czyzby czas na podwyzki nastal nie
    tylko dla typowych wirtualnych bankow?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-14 16:47:00
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wiec moze "rzuce troche swiatla" ;-), na powody zmian TOiP w Pekao SA

    Expander.pl podal, co nastepuje:

    "
    W br. Pekao planuje 1,4 mld zł zysku netto

    W 2002 r. zysk netto Pekao ma wynieść 1,4 mld zł, podczas gdy w 2001 r.
    opiewał na 1,26 mld zł.
    Wskaźnik ROE w 2002 r. ma być nie mniejszy niż 20 proc.,
    a koszty do dochodów mają nie wzrosnąć powyżej 50 proc
    "

    Jak widac wszystko jasne :-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2002-02-14 17:03:25
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    > Wskaźnik ROE w 2002 r. ma być nie mniejszy niż 20 proc.,
    > a koszty do dochodów mają nie wzrosnąć powyżej 50 proc

    Dobrze, że zdążyłem zlikwidować Eurokonto i ROR. Ale wyciągi oczywiście
    dalej przychodzą.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...pl
    http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

    Nominacja do oskara za najlepsze efekty specjalne: Osama bin Laden

  • 4. Data: 2002-02-14 18:20:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zgodnie z Taryfą opłata za realizację każdej operacji zlecenia
    > stałego wzrasta do 0,60 PLN i równać się będzie kwocie opłaty

    Czytają psiekrwie pbb i ebanki.
    Ale robią dalej wszystko, żeby klienci zaczęli rezygnować- zupełnie
    odwrotnie niż prawdziwe ibanki.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-02-14 19:48:11
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czytają psiekrwie pbb i ebanki.
    > Ale robią dalej wszystko, żeby klienci zaczęli rezygnować- zupełnie
    > odwrotnie niż prawdziwe ibanki.

    Według ich teorii, "biznes robi się tu i teraz", a nie w jakiejś tam
    nieokreślonej przyszłości ;-0

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-02-16 10:55:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 16:28:07 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

> [...]
    >Zgodnie z Taryfą opłata za realizację każdej operacji zlecenia
    >stałego wzrasta do 0,60 PLN i równać się będzie kwocie opłaty

    przynajmniej pisza szczerze. A nie, ze zmiana tej oplaty jest wynikiem
    oczekiwan klientow :-).

    >Przelewy z odroczoną datą realizacji można anulować do godz.
    > 7 rano, w dniu realizacji dyspozycji.

    ?! To ktora oni te przelewy z data przyszla puszczaja ? Bo pierwsza to
    na pewno nie.

    >Nowe warunki zgodnie z § 14.1 umowy prowadzenia rachunku
    >Eurokonta WWW otrzymają moc jeżeli w terminie 14 dni [...]
    Niech Moc bedziez Tobą :-)))

    >Tak swoja droga hmm czyzby czas na podwyzki nastal nie
    >tylko dla typowych wirtualnych bankow?

    Przeciez ostatnio wszyskie banki ostro podnosza prowizje, nie tylko
    wirtualne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl