  • 1. Data: 2002-02-14 17:14:07
    Temat: multibank - linia kredytowa - kto?
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    Kto juz ubiegal i dostal linie kredytowa w MultiBanku? Interesuje mnie
    najbardziej wielkosc linii (ilukrotnosc miesiecznych wplywow) i jak licza
    miesieczne wplywy (tylko te regularne, czy rowniez te pojedyncze).
    Weronika

  • 2. Data: 2002-02-14 18:42:25
    Temat: Re: multibank - linia kredytowa - kto?
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kołodziejczyk" <g...@i...pl>

> [...]
    > najbardziej wielkosc linii (ilukrotnosc miesiecznych wplywow) i jak licza
    > miesieczne wplywy (tylko te regularne, czy rowniez te pojedyncze).

    Tez bede zainteresowany linia kredytowa w najblizszym czesie...

    Z tego co wiem to dobrze jest jak pieniadze troche poleza na koncie.
    Wiec jezeli ktos symuluje wplywy, to chyba nici z linii kredytowej.
    Kiedys czytalem, ze ktos dostal 1,5xmiesieczne wplywy.

    P.S. Mam w MultiBanku lokate 6k pln na okres 6mies. Czy bedzie to brane pod
    uwage?

    Pozdrawiam
    Piotr Kołodziejczyk

  • 3. Data: 2002-02-14 19:15:57
    Od: "thorge" <t...@i...pl>

    Ja takowa posiadam.
    Zlozylem 6 miesieczna historie z citi i przyznali mi do konta "My", 2.35
    krotnosc moich dochodow netto. Nalezy wziasc tez pod uwage kwestie ze
    posiadamy kredyt mieszkaniowy w PKOBP co zmniejszylo ow wspolczynnik, gdyz
    wymagali takich informaji. Dla dokladnosci podam ze udzial kredytu
    mieszkaniowego w wynagrodzeniu to okolo 1/4.

    Pozdrawiam.
    t...@i...pl

  • 4. Data: 2002-02-14 20:40:02
    Od: "Arek" <i...@w...pl>

    > Kto juz ubiegal i dostal linie kredytowa w MultiBanku?

    Ja. Dostałem po okazaniu historii rachunku z innego banku. Ubiegałem
    się o 3 krotność wpływów i tyle dostałem bez problemów po 5 dniach. A
    obiecali po 3. Podobno dają do 4,5 krotności wpływów.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 5. Data: 2002-02-15 06:06:41
    Od: "Jaku-b" <o...@n...grupe.pl>

    Arek <i...@w...pl> wrote in message news:a4h7do$k38$1@news.tpi.pl...
    > Podobno dają do 4,5 krotności wpływów.

    Czytam i wk..wiam sie, ze dalem sie zrobic w losia. Ja po czterech latach posiadania
    konta w Big
    BG (na koncie od 4 do 8 kzl, nigdy mniej) dostalem, UWAGA!, prawo do linii z
    zadluzeniem
    j-e-d-n-o-k-r-o-t-n-y-m-(!). Dodam tylko, ze ten skur...ly bank reklamuje sie
    (regulamin konta
    przyslany poczta, strona www), ze daje od reki prawo do zadluzania sie na linii
    kredytowej do
    trzykrotnego miesiecznego wplywu.
    Zmieniam wlasnie samochod i liczylem na awaryjne dodatkowe 4kzl i gow.o z tego
    wyszlo. Zamykam
    konto i spierdalam z tego syfu.

    Pozdrawiam!

    --
    Jaku-b.

    [Ja przez swoja siec swiata nie widze]

  • 6. Data: 2002-02-15 21:00:01
    Od: "Arek" <i...@w...pl>

> [...]
    linii z zadluzeniem
    > j-e-d-n-o-k-r-o-t-n-y-m-(!). Dodam tylko, ze ten skur...ly bank

    Do 18 stycznia miałem konto w BIG Banku i kredyt w rachunku w
    wysokości 2,5 krotności wpływów. W sumie to mi wystarczało, ale to
    oprocentowanie (20,1).
    Moi rodzice konto w BIG mieli już bardzo długo, i też przyzwoitą
    wysokość roklinii z której byli zadowoleni. Niestety w listopadzie
    2001 mój niezorientowany ojciec dał się złapać na "pic" i przeniósł
    konto do Millennium. A tam niespodzianka - 1 krotność wpływów na
    konto!!! I to po wielkich bólach.
    Może spotkało Cię to samo? Np. żona przeniosła konto?

    Pozdr
    Arek

  • 7. Data: 2002-02-15 23:03:34
    Od: "Jaku-b" <o...@n...grupe.pl>

    Arek <i...@w...pl> wrote in message news:a4jtss$7oj$1@news.tpi.pl...
    > konto do Millennium. A tam niespodzianka - 1 krotność wpływów na
    > konto!!! I to po wielkich bólach.
    > Może spotkało Cię to samo? Np. żona przeniosła konto?

    Nie, moje konto jest w 'zwyklym' Big BG, a zony nie mam :). Na szczescie za miesiac
    pozegnam sie
    z w/w. Zalozylem juz nowe konto gdzie indziej i stare zamkne.
    Nie napisze dokad sie przenosze, ale tez nie oczekuje zbyt wiele (czyt.zbyt uczciwego
    wywiazywania sie z deklarowanych uslug).

    Pozdrawiam!