  • 21. Data: 2018-07-30 19:12:00
    Temat: [OT] Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-30 o 14:59, Budzik pisze:

    > Nojapierdole - co za debilka...

    Przecież jesteś użytkownikiem usenetu nie od dzisiaj.
    Naprawdę jesteś tak mocno zszokowany?
    No to wydaje mi się, że możesz sobie uścisnąć dłonie z Kają.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 22. Data: 2018-07-30 19:51:29
    Temat: Re: [OT] Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-30 o 19:12, Akarm pisze:

    > Przecież jesteś użytkownikiem usenetu nie od dzisiaj.
    > Naprawdę jesteś tak mocno zszokowany?
    > No to wydaje mi się, że możesz sobie uścisnąć dłonie z Kają.

    Kaja to ty. Uściśnij sobie rece z Budzikiem jako Kaja i jako Akarm.
    Wyskoczyłeś mi z sedesu chamusiu.

    --
    animka

  • 23. Data: 2018-07-30 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Przecież jesteś użytkownikiem usenetu nie od dzisiaj.
    > Naprawdę jesteś tak mocno zszokowany?

    Gdzie widzisz szok w mojej wypowiedzi?

    > No to wydaje mi się, że możesz sobie uścisnąć dłonie z Kają.

    W temacie tego co ci się wydaje nie będę się wypowiadał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 24. Data: 2018-08-07 21:25:22
    Temat: Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A klient siedzi w USA i wraca za pol roku ...

    Dlaczego nie można ustawić nowego numeru i zadzwonią zweryfikować po
    numerze buta? Przecież to jest chore żeby lecieć do Polski by pokazać
    się w oddziale.

    Może jeszcze nie przyjmują obcych operatorów i trzeba lecieć
    zarejestrować numer.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.