  • 1. Data: 2005-07-27 21:24:07
    Temat: Zmiana nazwiska z powodu zawarcia malzenstwa.
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Rozumiem, ze taka sytuacja wymaga, zeby do banku w ktorym sie posiada konto
    nalezy zglosic zmiane nazwiska (pewnie beda chcieli ksero nowego dowodu
    osobistego i aktu malzenstwa). Ale czy nalezy tez poinformowac bank (inny),
    w ktorym wspolkredytobiorca jest moja zona? Glownym kredytobiorca i tak
    jestem ja, a kredyt bralismy w okresie naszego narzeczenstwa.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2005-07-28 07:22:57
    Temat: Re: Zmiana nazwiska z powodu zawarcia malzenstwa.
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dc8u1c$428
> [...]
    > w ktorym wspolkredytobiorca jest moja zona? Glownym kredytobiorca i tak
    > jestem ja, a kredyt bralismy w okresie naszego narzeczenstwa.

    w reg zapewne jest taki obowiazek informowania o wszelkich zmianach, ale
    ...jesli to jakis klopot :-))

  • 3. Data: 2005-07-28 14:56:53
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Krab wrote:

    > w reg zapewne jest taki obowiazek informowania o wszelkich zmianach,
    > ale ...jesli to jakis klopot :-))

    W tym problem, ze regulamin kredytu mieszkaniowego "Wlasny Kat" PKO BP nie
    reguluje takich spraw. Dlatego zadalem tutaj pytanie. Chyba bede musial
    zadzwonic do banku, albo od razu im przeslac kserokopie dokumentow, o
    ktorych wczesniej wspomnialem.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2005-07-28 16:14:19
    Od: "seba kocik" <s...@N...gazeta.pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > w ktorym wspolkredytobiorca jest moja zona? Glownym kredytobiorca i tak
    > jestem ja, a kredyt bralismy w okresie naszego narzeczenstwa.

    Gratulacje - jak po nocy poslubnej sie czujemy???? :D:D:D:D

  • 5. Data: 2005-07-28 18:05:40
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    seba kocik wrote:

    > Gratulacje - jak po nocy poslubnej sie czujemy???? :D:D:D:D

    NTG :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2005-07-29 06:46:30
    Od: KParkitny <urog@_spamno_1000lecie.pl>

    Lopez wrote:
> [...]

    Jak to nie ta grupa ???

    A wiecie co robia teraz mlodzi w czasie nocy poslubnej ???

    Licza kase !! ;-)