  • 1. Data: 2005-07-27 21:13:24
    Temat: problem z autoryzacja visy electron inteligo
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Visa electron wydawana do inteligo to taki dziwny twór autoryzowalny przez
    internet.

    Dokonuję płatności w amerykańskiej firmie i od kilku dni pojawił się poważny
    problem.
    Jednym słowem nie mogę za nic zapłacić. Z drugą kratą wydaną do drugiego
    rachunku jest ta sama sprawa.

    "Declined - We can not process your request due to your bank not supporting
    electronic CVV verification."
    Inteligo załamuje ręce twierdząc, że supportują cvv, firma odpisuje mi:
    "Dear Customer, We're sorry, but the reason your credit card is declining
    due to CVV2 verification. You have to submit a different credit card."

    Może mnie ktoś oświecić jaka jest różnica między CVV a CVV2 ? czy to jedno i
    to samo?
    Chodzi przecież o 3 cyfrową liczbę z tyłu karty, zaraz po powtórzeniu
    numerów karty, czyż nie?

    Kolejna sprawa, w którym banku tak na szybko założę konto z autoryzowalną
    przez internet kartą no i obłsugującą to cvv2 ?
    Mam około 9 dni do ostatecznego terminu płatności. Do tej pory posiadałem 2
    karty inteligo na wszelki wypadek, ale obie zawiodły :-(
    Co robić? Pomocy! :-)

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2005-08-04 06:06:02
    Temat: Re: problem z autoryzacja visy electron inteligo
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > poważny problem.
    > Jednym słowem nie mogę za nic zapłacić. Z drugą kratą wydaną do drugiego

    Wyslac e-mail do tej firmy w USA z zapytaniem co sie u nich dzieje?
    Juz parokrotnie przekonalem sie, ze tego rodzaju bledy sa wynikiem zlego
    funkcjonowania programu obslugi kart platniczych uzywanygo przez dana firme.
    Mowiac krotko i wprost ktos napisal im zly program.

    Leszek

  • 3. Data: 2005-08-04 07:01:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz napisał(a):

> [...]
    > "Dear Customer, We're sorry, but the reason your credit card is declining
    > due to CVV2 verification. You have to submit a different credit card."

    Zadzwoń do inteligo i sprawdź czy docierały próby autoryzacji, a jeśli
    tak, dlaczego zostały odrzucone.