  • 11. Data: 2010-04-07 06:41:59
    Temat: Re: Zmiana konta a obsługa online.
    Od: arek <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 08:13, Michal_Ko <m...@n...org> wrote:
    > Po tym co tutaj napisałes to wątpliwości już nie ma- Alior. Bezpłatne
    > rachunki (i lokaty- co jest dość rzadkie) walutowe, ROR za darmo,
    > debetówka wypukła z chipem za 5zł/miesiąc + marne bo marne, ale jednak
    > oprocentowanie na ROR (przy około 2500zł salda zwraca się opłata za
    > kartę- inne RORy które brałeś pod uwagę nie są oprocentowane w ogóle).
    > Do tego wszystkie bankomaty bezprowizyjne.
    >
    > Michał

    To jeszcze proszę o odpowiedź, czy w Aliorze przelewanie z konta na
    konto działa online (wewnątrz banku) niezależnie od pory dnia czy
    nocy? Czy jest może jakaś przerwa w funkcjonowania bankowości online?

    I jeszcze jedno - jakie opinie są o PeKaO SA? Z ostatnich postów na
    grupie widać, że pojawiło się nowe eurokonto net, które jest
    bezpłatne, a karta kosztuje niecałe 4 zł. Jak prezentuje się ich
    onlineowość? Placówkę mam pod pracą, a do tego bankomaty EURONETU, na
    których mi zależy, bezpłatnie.

  • 12. Data: 2010-04-07 10:19:51
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 5 Kwi, 17:43, arek <p...@g...com> wrote:
    > Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
    > przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
    > wirtualne).

    A Konto<30 w BZWBK sprawdzałeś (jeśli spełniasz warunek wiekowy)?
    Ciekawie się prezentuje:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/dla-mlodych/przed
    -30/konto-30.html

    Tu jest demo serwisu transakcyjnego:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/mikros
    ite/nowy-serwis-bzwbk24/demo-nowego-serwisu.html

  • 13. Data: 2010-04-07 11:37:47
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    arek pisze:

    > To jeszcze proszę o odpowiedź, czy w Aliorze przelewanie z konta na
    > konto działa online (wewnątrz banku) niezależnie od pory dnia czy
    > nocy? Czy jest może jakaś przerwa w funkcjonowania bankowości online?

    Planowej przerwy nie ma żadnej, wszystko działa online 24h. Przynajmniej
    w założeniu- niestety trafiają się potknięcia, no ale jest ich coraz mniej.

    Michał

  • 14. Data: 2010-04-07 20:22:36
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Krzysztof pisze:

    > Do wyplat ze wszystkich bankomatow polecam DBnet. Przy jednej operacji
    > karta/mies. jest bezplatna.

    Przepraszam że się wtrącę z OT - czy ta karta umożliwia zakupy w internecie?

  • 15. Data: 2010-04-07 21:34:27
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-04-07 22:22, knrdz pisze:

    > Przepraszam że się wtrącę z OT - czy ta karta umożliwia zakupy w
    > internecie?
    Teoretycznie tak :
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/regulami
    n_ve.htm.pdf
    Strona 9 paragraf 6 punkt 2.
    Praktycznie nie wiem bo nie używałem :)

    --
    OF

  • 16. Data: 2010-04-11 17:24:12
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-04-05 17:43, arek pisze:
    > Jakie banki są jeszcze godne polecenia biorąc uwagę czytelność i
    > przyjazność wersji WWW obsługi konta (nie interesują mnie banki tylko
    > wirtualne).

    Moze Nodrdea? Konto za darmo (przy wplywach od 1500 PLN/m-c), karta
    platna 1,5 PLN/m-c, ale wszystkie bankomaty w PL za darmo. Przelewy
    internetowe za darmo.

    BZWBK konto Wydajesz & Zarsbiasz? Konto za darmo (przy wplywach 1000
    PLN/m-c). Karta platna 3 PLN/m-c. Wszystkie bankomaty w PL za darmo.
    Przelewy internetowe platne 0,50 gr ale zwracaja 1% wydatkow karta.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 17. Data: 2010-04-11 18:25:47
    Od: arek <p...@g...com>

> [...]
    > PLN/m-c). Karta platna 3 PLN/m-c. Wszystkie bankomaty w PL za darmo.
    > Przelewy internetowe platne 0,50 gr ale zwracaja 1% wydatkow karta.

    BZWBK odpada.

    A czy w Nordei cały czas są jakieś śmieszne zdrapki, czy może wysyłają
    już smsy autoryzacyjne? No i ta ichnia WWW, trochę archaiczna :)

  • 18. Data: 2010-04-11 19:48:34
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    http://demo.nordea.pl/
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 19. Data: 2010-04-12 06:44:25
    Od: arek <p...@g...com>

    > A czy w Nordei cały czas są jakieś śmieszne zdrapki, czy może
    wysyłają

    > http://demo.nordea.pl/
    > --

    Właśnie o niej pisałem "archaiczna"

  • 20. Data: 2010-04-12 06:52:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    arek <p...@g...com> writes:

    > wysyłają

    > Właśnie o niej pisałem "archaiczna"
    NO dobrze, ale właściwie jaki masz _konkretnie_ zarzut?
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.