  • Data: 2006-05-31 07:23:56
    Temat: Re: Zmiana karty z Citi na ...?
    Od: "matjaw" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja głupi myślałem że do tego służą przelewy...

    No i co z tego? Gotowka tez do tego sluzy. Jest pewni jeszcze kilka inych
    metod. Kazdy ma prawo wybrac dla siebie najkorzystniejsza. A dla mnie
    najkorzystniejsza jest oplata rachunkow wlasnie karta. I ma to uzasadnienie,
    ale po co sie przed glupim tlumaczyc?

    > Nie wiem co w tym "oczywistego".

    ano to, ze tylko samobojcy finansowi wykonuja karta kredytowa transakcje
    gotowkowe, taki madrala jak Ty powinien to wiedziec.

    > Rotfl.
    > I może jeszcze mają Ci podstawić zatankowanego Mercedesa SLK pod dom?

    nie rozumiem Twojego sarkazmu - co w tym dziwnego. Bank zarabia na mojej
    karcie okolo 1500 zł rocznie (licze po 1,5% od transakcji, wydaje mi sie, ze
    taka jest prowizja banku)) i nie widze powodu dla którego miałbym jeszcze
    płacic za karte.

    > Panie...
    > Z czym Pan do ludzi.
    > BTW: Na czym rzekomo bank na Tobie zarabia?
    > Bo chyba nie na 'prowizjach od przelewów'?

    Rece opadaja, az mi sie nie chce na to odpowiadac.

    pozdrawiam i proponuje w przyszlosci spogladac na pewne problemy mniej
    emocjonalnie i bardziej obiektywnie

    matjaw