  • 1. Data: 2017-09-15 09:00:04
    Temat: Zlecenie stałe w TMUB a kredyt w Alior Banku
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Ostatnio rzadko tu zaglądam i nie wiem czy temat był poruszany:
    - Nie da się spłacać kredytu (KK czy "zwykły" kredyt) w Alior Banku za
    pomoca zlecenia stałego z TMUB (byly Alior Sync).
    Są też inne "wyjątki":

    "Szanowny Panie , W odpowiedzi na reklamację numer ***, dotyczącą braku
    realizacji zlecenia stałego, kieruję niniejszą wiadomość. Na wstępie pragnę
    przekazać, że po otrzymaniu zgłoszenia dokonała analizy opisanej sytuacji.
    Poniżej przedstawiam wynik przeprowadzonej weryfikacji. Uprzejmie wyjaśniam,
    że zgodnie z Regulaminem obsługi Produktów T-Mobile Usługi Bankowe, Paragraf
    25, Punkt 7. "W formie zleceń stałych nie mogą być realizowane Polecenia
    Przelewu tytułem składek płatności ubezpieczeniowych na rzecz Zakładu
    Ubezpieczeń Społecznych oraz zobowiązań podatkowych oraz Polecenie
    Rozliczenia Walutowego/Zagranicznego Wysłanego oraz przelewy na rachunki
    kredytowe i rachunki Kart kredytowych prowadzone przez Bank." Oznacza to, że
    niestety nie ma możliwości ustanowienia zlecenia stałego na poczet spłaty
    rat kredytu prowadzonego w Alior Banku. Wyrażam nadzieję, że powyższe
    informacje okażą się wystarczające. Z poważaniem, E*** D*** Specjalista ds.
    Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Zapytań ALIOR BANK SA ODDZIAŁ
    T-MOBILE USŁUGI BANKOWE Informacje dodatkowe: Uprzejmie informujemy, że
    Klientowi przysługuje prawo odwołania się od stanowiska zawartego w
    odpowiedzi na reklamację składając ponowne zgłoszenie w Banku, a także
    wystąpienia z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu do Bankowego
    Arbitrażu Konsumenckiego przy Związku Banków Polskich (w sprawach, w których
    wartość przedmiotu sporu nie przekracza 12 tys. PLN, a w przypadku sporów
    dotyczących kredytów hipotecznych 20 tys. PLN - szczegółowe
    informacje:www.zbp.pl) oraz Rzecznika Finansowego - w trybie rozpatrywania
    reklamacji lub pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporu
    (szczegółowe informacje: www.rf.gov.pl). W przypadku otrzymania wniosku od
    wskazanych powyżej podmiotów o wszczęcie postępowania mającego na celu
    rozwiązanie sporu, Bank weźmie udział w takim postępowaniu. Informujemy
    ponadto, że wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w związku z
    Umową, mogą być także rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank
    SA przez sąd miejscowo właściwy do rozpoznania sprawy, zgodnie z przepisami
    kodeksu postępowania cywilnego."

  • 2. Data: 2017-09-15 10:11:43
    Temat: Re: Zlecenie stałe w TMUB a kredyt w Alior Banku
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-15 o 09:00, jakson pisze:
    > Ostatnio rzadko tu zaglądam i nie wiem czy temat był poruszany:
    > - Nie da się spłacać kredytu (KK czy "zwykły" kredyt) w Alior Banku za
    > pomoca zlecenia stałego z TMUB (byly Alior Sync).

    Może podszedłeś od d... strony?
    Ja rachunek mam co prawda w zwykłym Aliorze, ale też nie da się ustawić
    zlecenia stałego.
    Zadzwoniłem więc na partyline i dało się to ustawić (ale zlecenie na
    kredycie) czyli automatyczną spłatę z ROR-u.

    --
    Pete