  • 1. Data: 2017-09-13 16:01:33
    Temat: problemy getin banku ?
    Od: marek <m...@g...com>

    wyczytałem ze getin bank ma duze problemy, mam tam troche gotowki, moze
    wycofac?

  • 2. Data: 2017-09-13 16:47:35
    Temat: Re: problemy getin banku ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 16:01, marek pisze:
    > wyczytałem ze getin bank ma duze problemy, mam tam troche gotowki, moze
    > wycofac?

    Jak masz dobry procent, a sumy nie przekraczają limitów BFG, to bym
    zostawił.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-09-13 17:04:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Gdyby getout padł, to do wypłaty byłaby taka suma, jakiej BFG nie uzbierałby za 100
    lat. Tak że takie numery to w wołomińskich pikusiach różnych przechodziły, ale jak
    getout walnie to kasy nie zobaczysz. Dla pocieszenia - klienci wszystkich innych
    banków będą najprawdopodobniej mieć podobne problemy :(
    A że getout to piramida na kłopotach to wiadomo nie od dziś - jedno, co dobre, to że
    sporo kapitału ma jednak z obligacji, a nie z depozytów.

  • 4. Data: 2017-09-14 21:50:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 0...@g...co

    : A że getout to piramida na kłopotach to wiadomo nie od dziś

    Mógłby przybliżyć ;) temat?

  • 5. Data: 2017-09-15 23:13:39
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Gdyby getout padł, to do wypłaty byłaby taka suma,
    > jakiej BFG nie uzbierałby za 100 lat.

    jaka kwota wpływa rocznie do BFG (że twierdzisz, jakoby
    zobowiązania Getina są wg ciebie rzekomo 100x większe)?

  • 6. Data: 2017-09-16 11:08:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    google wie - np. z zapytania "bfg raporty".
    Z ostatniego - za 2015 - takie wnioski - bfg ma ok. 12mld, z tego ponad 10mld w
    obligacjach skarbu państwa.
    Wskaźnik zabezpieczenia wynosi 1,84%/2,41%.
    OIDP aktywa polskich banków to ok. 2bln, getout ma nieco ponad 60mld, z tego
    zakładam, że połowa finansowana z depozytów (szczegóły w raporcie giełdowym).