  • 1. Data: 2017-09-08 17:04:29
    Temat: jaka strona z rankigiem lokat?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wszędzie widzę tylko skopane witryny
    pokazujące wyłącznie lokaty na nowe środki, na powitanie itd.
    przecież nie będę co chwilę zakładał nowego konta dla lokaty na 1-2miesiące

    czy zna ktoś ranking lokat który pomija te opcje na nowe/powitanie, aby
    można było sprawdzić faktycznie oprocentowanie lokat?

    --
    zlotowinfo, hostlista.oga.pl, tibiawt.pl

  • 2. Data: 2017-09-08 21:04:48
    Temat: Re: jaka strona z rankigiem lokat?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 17:04, zlotowinfo pisze:
    > wszędzie widzę tylko skopane witryny
    > pokazujące wyłącznie lokaty na nowe środki, na powitanie itd.

    Spróbuj użyć wyszukiwarki o nazwie google.

    > przecież nie będę co chwilę zakładał nowego konta dla lokaty na 1-2miesiące
    >

    > czy zna ktoś ranking lokat który pomija te opcje na nowe/powitanie, aby
    > można było sprawdzić faktycznie oprocentowanie lokat?

    Ja za pomocą google znalazłem natychmiast.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-09-08 23:17:44