  • 1. Data: 2007-04-21 14:51:50
    Temat: Zgubiłem kartę...
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Zgubiłem kartę do eKonta. Kiedy?
    Sęk w tym, że nie wiem... ;) Ostatnia operacja nią, to 30 marca - wpłacałem
    przy jej pomocy we wpłatomacie. Czy gdybym zapomniał jej wyciągnąć, to by ją
    pożarł i można by ją odzyskać?
    W każdym razie próba kontaktu z mBankiem spełzła na niczym... Karty nie
    zastrzegłem, bo... No właśnie... Opróżniłem eKonto przelewając wszystko na
    eMaxa... Wyzerowałem wszystkie trzy limity...Wystarczy, żeby się na razie
    nie martwić zgubieniem karty? Drugą kartę do tegoż eKonta ma żona... na
    razie po prostu byśmy z niego nie korzystali. Karta "kończy się" w czerwcu,
    więc można by wytrzymać 2 miesiące bez karty...
    A może lepiej zastrzec (pod jaki numer zadzwonić prócz 42/6300800 i ile toto
    kosztuje?) i poczekać na nową kartę - tylko czy zdążą ją zrobić przed
    terminem wydania następczyni w czerwcu? Jeśli zdążą, to rozumiem, że
    następczyni już nie wydają?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2007-04-21 14:55:14
    Temat: Re: Zgubiłem kartę...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > toto kosztuje?) i poczekać na nową kartę - tylko czy zdążą ją zrobić
    > przed terminem wydania następczyni w czerwcu? Jeśli zdążą, to rozumiem,

    zdecydowanie powinienes karte zastrzec, a kosztuje to 0 zl (zgodnie z
    ustawa o elektronicznych instrumentach platniczych), nowa powinni
    wyprodukowac dosc szybko, no chyba ze jej nie chcesz to mozesz zastrzec
    stara i nie prosic o wydanie nowej...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-21 14:55:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A może lepiej zastrzec (pod jaki numer zadzwonić prócz 42/6300800 i ile
    > toto kosztuje?)

    To już znalazłem. ;)
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne-1.ht
    ml#A9