  • 1. Data: 2007-04-21 09:33:57
    Temat: "Pomylki" GE Money
    Od: Michal Sawicki <m...@t...tez.op.pl>

    GE Money Bank jest jednym z tych, ktore stosuja podwyzszone
    oprocentowanie kredytu mieszkaniowego do czasu uzyskania wpisu do
    ksiegi wieczystej.
    Rzecz w tym, ze po uzyskaniu tego wpisu zazadal podwyzszonej raty o
    miesiac dluzej, niz wynika to z tresci umowy. Na infolinii konsultanci
    mowili, ze tak ma byc i juz, argumentujac to kilkudziesieciogroszowa
    nadplata w poprzednim miesiacu. W siedzibie banku nikt nie chcial
    rozmawiac. Dopiero reklamacja pisemna z zadaniem wywiazania sie z
    umowy spowodowala uznanie "pomylki pracownika" i zmiane harmonogramu
    rat.
    Czy ta "pomylka" byla jednostkowa, czy dotyczy wiekszej liczby klientow
    tego banku?

  • 2. Data: 2007-04-23 10:50:00
    Temat: Re: "Pomylki" GE Money
    Od: Michal Sawicki <m...@t...tez.op.pl>

    Nikt nie wie?
    Nie ma tu klientow tego banku?
    Jesli sa, to warto sprawdzic harmonogram rat i umowe, bo to moze jest
    grubsza sprawa..

  • 3. Data: 2007-04-23 10:57:39
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Michal Sawicki napisał(a):
    > Nikt nie wie?
    > Nie ma tu klientow tego banku?
    > Jesli sa, to warto sprawdzic harmonogram rat i umowe, bo to moze jest
    > grubsza sprawa..

    SOA#1 :) U mnie wszystko było w porządku.

    Karol

  • 4. Data: 2007-04-23 13:23:21
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    > SOA#1 :) U mnie wszystko było w porządku.
    Ja tez nie mialem z tym najmniejszych problemow.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl