  • 1. Data: 2007-04-21 12:04:27
    Temat: kk mBanku Radość życia
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Wzięłam sobie na promocji kk Radość życia. Wszystkim dają (tym, co
    dają oczywiście)automatycznie limit 3tys i z tego, co dowiedziałam się
    na infolinii to nie można w przypadku tej karty dostać na początek
    więcej, dopiero po pół roku można podwyższyć limit. Niech im będzie,
    ale...

    Kurier przyniósł wniosek o kartę przygotowany przez bank, na którym
    "wnioskuję o 3tys". KK przyklejona jest do kartki, na której stoi
    3tys. limitu, w umowie jest "wysokość przyznanego kredytu wynosi
    8tys", po aktywowaniu karty na stronie transakcyjnej, w parametrach
    mam limit miesięczny 20 tys. bezgotówkowo, 10tys w bankomatach.

    Miał ktoś coś takiego? Jaki mam w końcu ten limit? Pewnie i tak
    zadzwonię na infolinię, ale potrzebuję jak największego limitu, więc
    chcę wiedzieć jak rozmawiać, żeby może jednak nie skończyło się na
    tych 3tys:)

    Renata

  • 2. Data: 2007-04-21 14:09:31
    Temat: Re: kk mBanku Radość życia
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> writes:

    > Wzięłam sobie na promocji kk Radość życia. Wszystkim dają (tym, co
    > dają oczywiście)automatycznie limit 3tys

    Zmniejszyli? Wczesniej dawali wiecej, ale nie wiem czy to byla
    "radosc zycia" czy inna "prochem jestes".

> [...]
    > zadzwonię na infolinię, ale potrzebuję jak największego limitu, więc
    > chcę wiedzieć jak rozmawiać, żeby może jednak nie skończyło się na

    Nie rozumiem problemu, zapytalbym o taki limit jaki jest potrzebny,
    chyba nie zmniejsza tego co jest?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2007-04-21 14:09:37
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrnf2jveb.rh.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn.
    waw.pl, *Renata
    Gołębiowska* wrote:
> [...]
    > zadzwonię na infolinię, ale potrzebuję jak największego limitu, więc
    > chcę wiedzieć jak rozmawiać, żeby może jednak nie skończyło się na

    Czytac, czytac i jeszcze raz czytac umowe ktora sie podpisalo.

    Dostalas limit 3 tys zl i koniec kropka.
    Wymieniona przez ciebie kwota 8tys zl to *przykladowa* *kwota* ktora bank
    podaje zeby zasymulowac obliczanie RRSO.

    Kwota 20 tys i 10 tys to sa maksylne kwoty obrotow ktore mozna ta karta
    wykonac (czyli placisz za towar 3 tys, splacasz karte, placisz w sklepie 3
    tys, splacasz karte itd az do wyczerpania limitu - wiecej niz podane kwoty
    obrotow dla danego typu transakcji zrobic sie nie da - no chyba ze zmienisz
    limity).

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 4. Data: 2007-04-21 15:59:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-04-21, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:
> [...]
    > obrotow dla danego typu transakcji zrobic sie nie da - no chyba ze zmienisz

    Chyba już jasne, dzięki.

    Renata

  • 5. Data: 2007-04-21 17:21:38
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    A ten limit obrotów to ma każda karta kredytowa czy tylko ta z mBanku? Nie
    żebym się obawiał jego przekroczenia ;) ale nie rzuciło mi się w oczy coś
    takiego.
    --
    ~yasiek

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf2kd68.5n5.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...

  • 6. Data: 2007-04-23 05:04:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Apr 2007 19:21:38 +0200,
    osoba podpisana: yasiek <y...@p...onet.pl>
    napisała:

    Topposting
    > --

    Zwalona sygnaturka.

    > ~yasiek
    >
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnf2kd68.5n5.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...

    Cytowanie całości, żeby dopisac jedną linijkę.

    Tak naprawdę to chyba większość. Ale nie pokazuje się tego klientowi.

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 7. Data: 2007-04-29 11:10:41
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak naprawdę to chyba większość. Ale nie pokazuje się tego klientowi.
    >
    > KJ

    Zawsze można o to dopytać - Multibank ma, BPH nie ma. Zawsze można korzystać
    do wysokości środków na koncie.

    Pozdrawiam,
    Filip