  • 1. Data: 2007-04-21 11:47:04
    Temat: Kredyt na dom, a spolka cywilna
    Od: "MP" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam zamiar zalozyc spolke cywilna w 3 osoby, po jakims czasie chcialbym tez
    wziasc jakis kredyt na budowe domu. Teraz mam pytanie, jak to bedzie wygladac,
    jak na to patrza banki? Czy sa wtedy jakies problemy z uzyskaniem kredytu??

  • 2. Data: 2007-04-21 17:13:01
    Temat: Re: Kredyt na dom, a spolka cywilna
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "MP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygladac,
    > jak na to patrza banki? Czy sa wtedy jakies problemy z uzyskaniem

    to zalezy od twojej zdolnosci,
    ja dostalem kredyt na mieszkanie
    prowadzac DG, po prostu firma dochodowa
    to i problemow ze zdolnoscia nie bylo.

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-04-21 21:10:03
    Od: "MP" <b...@p...onet.pl>

    Problem w tym, że nie chce brac na spolke, ale na siebie, i nie wiem czy tak w
    ogole mozna? Jak bank wylicza zdolnosc w spolce cywilnej?

  • 4. Data: 2007-04-22 05:25:05
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Problem w tym, że nie chce brac na spolke, ale na siebie, i nie wiem czy
    > tak w
    > ogole mozna? Jak bank wylicza zdolnosc w spolce cywilnej?

    Jak już założysz spółkę cywilną to się dowiesz że i tak będziesz musiał
    wczesniej założyć działalność gospodarczą na własne nazwisko. Potem się
    dowiesz że składasz sam za siebie pity.
    Spółka cywilna nie ma możliwości zaciągania zobowiązań. Zobowiązania
    zaciągają właściciele spółki.
    Kredyt na dom nie będzie zaciągać spółka tylko Ty. I będziesz mógł okazać
    się dochodami z działalności gospodarczej.

    Darek