  • 1. Data: 2007-04-21 08:07:01
    Temat: Millenium - oszuści - to nie jest żart
    Od: "Frankie" <f...@p...onet.pl>

    Witam. Wydaje się, że w Millenium wpadli na genialny pomysł polegający na
    dezinformacji klientów. Jakiś czas temu otrzymałem telefon z ich infolinii,
    czy nie chciałbym otrzymać karty dodatkowej, do dotychczas posiadanej Visy.
    Miała być ona bezpłatna, więc mimo, że nie była mojej żone faktycznie
    niezbędna, poprosiłem o wydanie (a nóż się przyda). Jakież było moje
    zdziwienie, jak po ok. miesiącu zobaczyłem obciążenie - 30 zł. W serwisie
    internetowym powiedziano mi, że to opłata za wydanie karty dodatkowej !!!
    Rada dla klientów Millenium - nagrywać rozmowy !!! i to tak, aby nagrane
    było nazwisko konsultanta.
    Pozdrawiam, Piotr Novak.

  • 2. Data: 2007-04-21 09:31:23
    Temat: Re: Millenium - oszuści - to nie jest żart
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > internetowym powiedziano mi, że to opłata za wydanie karty dodatkowej !!!

    A aktywowałeś tę dodatkową kartę? Wraz z aktywacją (w
    bankomacie/millenecie/przez telefon) w ciągu trzech miesięcy od wydania
    opłata jest zwracana.

  • 3. Data: 2007-04-21 10:49:35
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Tak zwane mówienie półprawdy albo nie całej prawdy jest denerwujące. Z
    przykrością stwierdzam, że im większy szum o prawach konsumenta czy
    klienta, tym coraz częściej banki są beszczelne i kłamią wobec
    kllientów.
    Kiedyś w Citibanku przy otwarciu rachunku Motokarty doradca
    oświadczył, że przez cały rok użytkowania mam kredyt komfort w
    wysokości 6,99%. Oczywiście radził zanotować jego personalia, datę i
    godzinę nagrania. Tak zrobiłem. Jakieś dwa tygodnie temu, chciałem
    jedną transakcję na próbę rozłożyć na raty. Oprocentowanie jakie mi
    proponowano, to 9,99%. Kiedy przypomniałem o promocji, to mi
    powiedziano, że to taka promocja okresowa, a na argument, że miała
    obowiązywać rok i że mogę podać termin nagrania zostałem zmyty
    bełkotem. Tego samego dnia byłem nękany przez Citka z ofertą jakiegoś
    kredytu, oczywiście musiałem podać przyczyny, dlaczego nie chcę od
    nich pieniędzy. Na jednym telefonie się nie skończyło. Koszmar trwał
    dwa dni, łącznie 4 telefony.

    Ja również miałem telefon z Millennium z propozycją wydania karty
    dodatkowej. Do tego jeszcze trzeba było podać przyczynę odmowy tak
    atrakcyjnej propozycji. Powiedziałem, że skoro bank nie musi udzielać
    informacji o odmowie kredytu, to dlaczego ja mam udzielać takiej
    informacji? NIedługo strach będzie wchodzić do kiosku Ruchu i się
    tłumaczyć, dlaczego się nie kupiło kilku gazet.

  • 4. Data: 2007-04-21 12:43:46
    Od: "Frankie" <f...@p...onet.pl>

    Tak, oczywiście, że aktywowałem (w bankomacie Banku, w momencie odbioru
    karty :-) )

  • 5. Data: 2007-04-21 13:53:58
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Tak, oczywiście, że aktywowałem (w bankomacie Banku, w momencie odbioru
    > karty :-) )

    To opłata zostanie zwrócona.

  • 6. Data: 2007-04-21 14:34:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    oczywiście musiałem podać przyczyny, dlaczego nie chcę od
    nich pieniędzy

    co to znaczy, ze musiales podac przyczyny?
    jak dzwonia do mnie z banku i oferta mnie nie interesuje to mowie, ze
    dziekuje i koncze rozmowe, jeszcze tego brakowalo, ze mialbym sie z
    czegos tlumaczyc... ;-(

    --
    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    za kazdym razem jak dzwonie do Citi to mi przypominaja, ze moge otrzymac
    kredyt gotowkowy w "super promocji", ktora tylko dla banku jest
    korzystna; za kazdym razem dziekuje za ten kredyt i pytam kiedy ktos do
    mnie zadzwoni w sprawie kredytu hipotecznego, o ktory pytalem...operator
    nie wie i rozmowa sie konczy

  • 7. Data: 2007-04-21 20:52:59
    Od: Ra <...@s...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > przykrością stwierdzam, że im większy szum o prawach konsumenta czy
    > klienta, tym coraz częściej banki są beszczelne i kłamią wobec
    ja miałem to z kk, wszędzie reklamy że za free ale trzeba po aktywacji
    zrezygnowac z ubezpieczenia. Napisałem reklamacje co o tym myślę, nawet
    mi uznali i zdjęcli 2.99 ale tak długo im zeszło z jej rozpatrywaniem że
    naliczyła się kolejna składka
> [...]
    > kredytu, oczywiście musiałem podać przyczyny, dlaczego nie chcę od
    > nich pieniędzy. Na jednym telefonie się nie skończyło. Koszmar trwał
    mi konsultant powiedział że jak potwierdzę że mnie oferta nie interesuje
    to ją wykasuje z systemu,
    a jak nie to przy każdej rozmowie będę nękany. A oferta nie taka zła,
    kredyt to 40tys na 7.99% bez dodatkowych kosztów

  • 8. Data: 2007-04-22 05:42:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a jak nie to przy każdej rozmowie będę nękany. A oferta nie taka zła,
    > kredyt to 40tys na 7.99% bez dodatkowych kosztów

    bez prowizji?

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-04-22 20:15:18
    Od: Ra <...@s...pl>

    RobertS napisał(a):

    > bez prowizji?

    mówił że tak, czekam na list ze szczegółami
    jest tylko 1 warunek: trzeba wziąc co najmniej 75% proponowanej kwoty

  • 10. Data: 2007-04-22 20:32:05
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Ra napisał(a):

    > mówił że tak, czekam na list ze szczegółami
    > jest tylko 1 warunek: trzeba wziąc co najmniej 75% proponowanej kwoty

    przelicz dobrze jak dostaniesz list. pewnie poszli w ślady Citi i
    wyliczyli jaki procent od całej kwoty stanowią zapłacone odsetki :)

    PG