  • 11. Data: 2017-11-16 00:35:15
    Temat: Re: Zginęła mi historia i wpływ pieniędzy do Nest Banku w dniu 14.11.2017
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Współczuję ale myślę że powinnaś złożyć reklamację.
    Złozyłam telefonicznie (ni i się pokazała, ale jakaś pokotłowana i
    brakuje 150 zł). Złozyłam też mailem z załącznikami oraz wyśl pocztą
    podpisane oryginały. Facet z banku zablokował mi kartę, maja przysłac za
    jakies 10 dni drugą, ale myślę, że to nie wina karty tylko ktoś mi w
    koncie grzebał.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-11-16 00:39:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 09:21, Kris pisze:
    > Dzwoniłas do banku?
    > Co odpowiedzieli?

    Tak. Odpowiedź wyżej-do Jacka. Nie chce mi się drugi raz tego samego pisać.
    Aha: po rozmowie telefonicznej na drugi dzień historia z tego dnia się
    pokazała, ale pokotłowana. Przelewy porobiłam, ale forsy pobrac nie
    mogę, bo mi zablokował kartę. Mam czekać na drugą.
    Pozdrawiam.

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-11-16 00:40:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 09:45, ń pisze:
    > Pójdź do banku ;-)
    Nie pójdę, ani autobusami nie pojadę. Za daleko i nie chce mi się nóg
    przemęczać.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-11-16 00:41:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 09:47, ń pisze:
    > Niezłego bota napisał Expert ;-)))
    LOL

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-11-16 00:43:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-15 o 18:30, ń pisze:
    > Czytałeś "Tożsamość Animki"?
    A jest taka książka? A to ciekawe :-) Wolałabym audiobuka.

    --
    animka