  • 1. Data: 2017-11-14 19:24:01
    Temat: "Bankowość" bez banku
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Ostatnio z tematami bankowymi jestem mocno na bakier i praktycznie
    przeszedłem w stan uśpienia ;)
    Trafiłem gdzieś w odmętach internetu na jakiś artykuł i zacząłem szperać
    i znalazłem coś takiego:

    https://www.revolut.com/pl/
    https://monzo.com/
    https://n26.com/
    https://dipocket.org/pl

    bawił się ktoś może w to? jakieś wnioski tudzież ciekawe spostrzeżenia?

    Xenocide

REKLAMA