  • 1. Data: 2017-11-15 02:38:30
    Temat: Zginęła mi historia i wpływ pieniędzy do Nest Banku w dniu 14.11.2017
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Zginęła mi historia i wpływ wynagrodzenia do Nest Banku w dniu 14.11.2017 r.
    Konto jest wyczyszczone z przychodów. Ostatni dzień historii to
    13.11.2017 r.
    Chciałam przelewów dokonać (opłaty m-czne), a pieniądze zniknęły.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-15 08:34:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Nov 2017 02:38:30 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > 13.11.2017 r.
    > Chciałam przelewów dokonać (opłaty m-czne), a pieniądze zniknęły.

    Współczuję ale myślę że powinnaś złożyć reklamację.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-11-15 09:20:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 listopada 2017 08:34:52 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Współczuję ale myślę że powinnaś złożyć reklamację.

    Złożyła
    Tu na grupie;)

  • 4. Data: 2017-11-15 09:21:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 listopada 2017 02:39:14 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
> [...]
    > 13.11.2017 r.
    > Chciałam przelewów dokonać (opłaty m-czne), a pieniądze zniknęły.

    Dzwoniłas do banku?
    Co odpowiedzieli?

  • 5. Data: 2017-11-15 09:45:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pójdź do banku ;-)

    -----

  • 6. Data: 2017-11-15 09:47:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Niezłego bota napisał Expert ;-)))

    -----

  • 7. Data: 2017-11-15 14:07:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ń" ougurp$m2l$...@n...news.atman.pl

    : Niezłego bota napisał Expert ;-)))

    Wbrew pozorom (?) takie zaginięcia miewają miejsce...
    Zazwyczaj forsa odnajdowała/odnajdywała się z opóźnieniem...

    -=-

    Jakiś zastój na bitcoin.pl -- od kilku godzin stale 24400 pln...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    (,-.`._,'( 24400 |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'

  • 8. Data: 2017-11-15 14:19:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" revwtyt9utyz$.1thvsde397gfd$....@4...net

    > Współczuję ale myślę że powinnaś złożyć reklamację.

    Proste -- o ile jest przelew bądź pokwitowanie wpłaty?...

    -=-

    Niekoniecznie proste w wypadku BitCoina. ;)

    -=-

    Ale to dopiero początek litanii okołoBTCowej...
    Zabezpieczeniem BTC jest kryptografia i rozpraszanie
    (a nawet propagacja) baza danych oraz społeczność
    i twardy ;) (nieludzki, bezduszny, niemożliwy do
    przekupienia, odporny na pogodę i inne klęski
    żywiołowe czy rodzinne) i jawny algorytm... Ale:

    - algorytmy zawsze mają błędy
    (bywa, że fatalne, które ujawniają się bardzo rzadko)
    - społeczność bywa zbudowana z ludzi zalęknionych,
    przez co niechętnych do reagowania
    - coś, co dziś jest zabezpieczone dobrze, jutro
    może okazać się źle zabezpieczone, bo:

    - komputery mają coraz większe ,,moce obliczeniowe''
    (są coraz szybsze)
    - a ,,społeczność'' górnicza od lat specjalizuje
    się właśnie w podnoszeniu wydajności łamania
    tych zabezpieczeń
    - i górnikami niekoniecznie zostają ludzie
    krystalicznie czyści moralnie...

    - wszędzie są (lub choćby mogą być) wirusy,
    robaki, konie trojańskie

    - klienci popełniają różne błędy, czasami fatalne...

    W Wypadku Animki nawet brak dowodu wpłaty (gdy wpłaciła
    surowcami w kasie banku) nie musi być końcem procesu
    dochodzeniowego -- w bankach są kamery monitorujące
    to i owo...

    -=-

    Wracając do BTC...

    - ogłoszono wprowadzenie forka
    - spodziewamy się forka
    - odwołano SegWit2x

    Wiadomo, jak wyrastają gałęzie na drzewie, ale czy podobnie
    jest z forkami? Czy nie jest tak, że jakieś osoby po prostu
    to kontrolują?! Kim są te osoby? Jaką mają reputację, wiedzę,
    doświadczenie itd.?...

    Raz za razem czytam o ginięciu BitCoinów i o ryzykownych
    operacjach, których efektem może być utrata zawartości
    portfela...

    -=-

    Ja akurat należę do tych osób, którym nie przeszkadza permanentna
    inwigilacja -- popieram kamery (i filmowanie oczywiście też)
    w: sklepach, bankach, na ulicach... Owszem -- z tego powodu
    coraz rzadziej jeżdżę ,,pod prąd'' i coraz częściej sięgam do
    dźwigni [lewaru?] uruchamiającej kierunkowskazy, ale chyba
    i to [utrudnienie egzystencjalne] jakoś przeżyję. ;)

    Na tym tle (inwigilacji) dziwnie wypada BTC:

    - nie wiemy, do kogo należy konto
    - wiemy, jaką drogę przebył dany fragment BTC...

    Do tego mamy schizofrenię podatkową:

    - różne państwa inaczej podchodzą do opodatkowania transakcji BTC
    - BTC bywa inaczej widziany przez PIT/CIT niż przez VAT w tym
    samym państwie
    - można kupić BTC (legalnie) bez VAT, po czym za te BTC kupić
    cokolwiek bez podatków (VAT, PIT/CIT, akcyzy) aby umożliwić
    sprzedawcy zamianę (legalną) zdobytych BTC na fiat bez
    płacenia części podatków... (bez płacenia VAT i akcyzy,
    a może także bez płacenia PIT/CIT)

    -=-

    MZ upadek BTC będzie straszliwy właśnie wtedy, gdy zwykli ludzie
    potracą swe BTC w niewyjaśnialnych sytuacjach/okolicznościach
    i po prostu uciekną w panice od BTC a spekulacje nie zdołają
    dłużej utrzymać owczego pędu... [pędu, czy momentu pędu?...]

    -=-

  • 9. Data: 2017-11-15 16:13:33
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/14/2017 7:38 PM, Animka wrote:
> [...]
    > 13.11.2017 r.
    > Chciałam przelewów dokonać (opłaty m-czne), a pieniądze zniknęły.

    Szukaj az znajdziesz.
    Moze gdzies zostawilas po drodze. Sprawdz w kuchni na stole.

  • 10. Data: 2017-11-15 18:30:01
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czytałeś "Tożsamość Animki"?

    -----