  • 1. Data: 2006-03-08 17:25:20
    Temat: Zdolnosc kredytowa wedlug bankow - dziwne ...
    Od: "Romek Wolski" <u...@W...gazeta.pl>

    Otoz tak nigdy nie korzystalem z zadnych kart kredytowych itp :] w sumie jest
    mi to zbedne :)nigdy nie mialem zadnych pozyczek itp ale zapragnolem miec
    kredytowke z malym limitem np 1500zl i tu dostalem szoku bo mbank,pko wymagaja
    odemnie sterty dokumentow a ja nie mam zamiaru im sie spowiadac ;D wiec mowie
    dam sobie spokoj z ta karta , a tu nagle (jestem abonentem sieci Plusgsm od 7
    lat z niennaganna historia) dostaje od Plusgsm i Banku Bph oferte na karte na
    dowod bez zadnych innych "smieci" z limitem 2 tys i pierwszym okresem 116dni
    0% :] oraz 450 minut w sieci Plusa i stacjonarne za skorzystanie z "promocji"
    !!! Pytam sie wiec jak to jest dla jednych bankow jestem "niewiarygodny" a
    dla Bph jestem extra klientem i biora mnie w ciemno !!! Czy to Plusgsm jakby
    moja wirygodnosc w Bph potwierdza ? czy kazdy bank ma inne procedury oceniania
    klientow ? A moze Bph jest bankiem "slabym" i lapie klientow za "wszelka" cene
    ? Czy mozecie mi polecic ta Karte Bursztynowa czy lepiej dac sobie z nia
    spokoj skoro moge zyc bez kredytow ??? :) Pozdrawiam i dziekuje za Wasze
    opinie

  • 2. Data: 2006-03-08 19:54:22
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa wedlug bankow - dziwne ...
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Romek Wolski wrote:
> [...]
    > polecic ta Karte Bursztynowa czy lepiej dac sobie z nia spokoj skoro
    > moge zyc bez kredytow ??? :) Pozdrawiam i dziekuje za Wasze opinie

    Prosta sprawa. BIK to nie tylko rejestr dluznikow ale takze historia
    kredytobiorcow. Nie majac zadnych kredytowek, splaconych w terminie kredytow
    i pozyczek masz slaba historie kredytowa, a wiec jestes nieprzewidywalny
    (czyt. o podwyzosznym ryzyku). Dla bankow najlepszy klient to taki, ktory
    bierze duzo kredytow, duzo kart i nie ma zadnych wpadek. Jestes tak czysty,
    ze przezroczysty :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia .

  • 3. Data: 2006-03-08 23:07:58
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

> [...]
    > klient to taki, ktory bierze duzo kredytow, duzo kart i nie ma zadnych
    > wpadek. Jestes tak czysty, ze przezroczysty :)

    A co wiecej w ramach umowy z plusem bph ma wglad do tego czy jestes
    wiarygodnym klientem - tzn czy terminowo wywiazujesz sie ze zobowiazan wobec
    plusa.
    Zatem dzieki temu lapiesz jakies podstawy wiarygodnosci.

    sterta dokumentow - prowadzisz dzialalnosc?
    Bo obawiam sie, ze wtedy mimo wszystko, bph zazada odpowiednich dokumentow.
    Pozdrawiam
    KK

  • 4. Data: 2006-03-09 05:46:28
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

> [...]
    wymagaja
    > odemnie sterty dokumentow a ja nie mam zamiaru im sie spowiadac

    No bo to, że masz tylko lewe dochody nie jest wiążace dla bankow;)
    Ja dostałem kredytowke ze znacznie wiekszym limitem za wniosek i
    zaswiadczenie o zarobkach, co prawda w innym banku, ktorego nawet klientem
    wczesniej nie bylem, i nie ma mowy o strecie jakichkolwiek dokumentow -
    wniosek i zaswiadczenie o zarobkach.
    Wiec nie siej tu defektyzmu

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-03-09 08:05:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-03-09 00:07, osobnik KaRoLa stwierdził, iż:
    > sterta dokumentow - prowadzisz dzialalnosc?
    > Bo obawiam sie, ze wtedy mimo wszystko, bph zazada odpowiednich dokumentow.

    Twoje obawy są nieuzasadnione.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl