  • Data: 2016-08-11 10:56:54
    Temat: Zbliżak z Citi
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jakiś czas temu zamówiłem sobie zbliżaka do MC World w Citibanku i używałem
    (się okazało dosyć wygodne!) z telefonem LG G2 (włożone pod silikonowe
    etui)... przyszedł czas na zmianę telefonu (OnePlus3) i... każdorazowo
    terminal pluje "błąd oczytu karty". Najpierw sprawdziłem, czy w telefonie
    nie mam włączonego NFC, co mogłoby zakłócać całość, ale nie (blutooth też
    jest wyłączony ale to inna parafia). Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
    jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

    Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

    w.