  • 1. Data: 2016-08-11 10:56:54
    Temat: Zbliżak z Citi
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    jakiś czas temu zamówiłem sobie zbliżaka do MC World w Citibanku i używałem
    (się okazało dosyć wygodne!) z telefonem LG G2 (włożone pod silikonowe
    etui)... przyszedł czas na zmianę telefonu (OnePlus3) i... każdorazowo
    terminal pluje "błąd oczytu karty". Najpierw sprawdziłem, czy w telefonie
    nie mam włączonego NFC, co mogłoby zakłócać całość, ale nie (blutooth też
    jest wyłączony ale to inna parafia). Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
    jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

    Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

    w.

  • 2. Data: 2016-08-15 13:36:29
    Temat: Re: Zbliżak z Citi
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-11 o 10:56, W pisze:
> [...]
    > jest wyłączony ale to inna parafia). Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
    > jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

    Spróbuj ją umieścić pod etui w innym miejscu. Ja akurat miałem problemy
    z płatnością w automatach autobusowo-tramwajowych we Wrocławiu.
    Nigdy mi nie działa przyklejona do obudowy. Obudowa z naklejką ale bez
    reszty telefonu działa :)
    Przeklejona w inne miejsce obudowy działa sporadycznie w autobusach i
    prawie zawsze we wszystkich innych miejscach.

    Nie sprawdzałem trybu samolotowego ;)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2016-08-16 14:22:37
    Od: W <w...@w...pl>

    Pete wystukał, co następuje:

> [...]
    > Przeklejona w inne miejsce obudowy działa sporadycznie w autobusach i
    > prawie zawsze we wszystkich innych miejscach.

    Eh, czyli telefon by zakłócał jednak... Sprawdzałęm w dwóch miejscahc -
    zaraz pod aparatem (2/3 wysokości) i na samym dole. Anteny jako takie są
    góra/dół.

    > Nie sprawdzałem trybu samolotowego ;)

    O! To by było ciekawe - aż z ciekawości sprawdzę ;-) niestety nie mam pod
    ręką terminali samoobsługowych bez czynnika białkowego wiec trochę cieżko
    się bawić jak kasjerka czeka na płatność ;-)

  • 4. Data: 2016-08-21 21:15:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-11 10:56, W wrote:
    > Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
    > jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

    jezeli telefon ma Qi to pewnie to

  • 5. Data: 2016-08-22 09:34:00
    Od: W <w...@w...pl>

    m4rkiz wystukał, co następuje:

    > jezeli telefon ma Qi to pewnie to

    Hm, Qi? Szybkie ładowanie czy ładowanie indukcyjne? Ma "dash charge", czyli
    szybkie łądowanie więc chyba nie powinno bruździć...

  • 6. Data: 2016-08-24 22:30:14
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-22 09:34, W wrote:

    > Hm, Qi? Szybkie ładowanie czy ładowanie indukcyjne? Ma "dash charge", czyli
    > szybkie łądowanie więc chyba nie powinno bruździć...

    indukcyjne, u mnie sie gryzie z rfid do otwierania drzwi

  • 7. Data: 2016-08-24 23:24:19
    Od: W <w...@w...pl>

    m4rkiz wystukał, co następuje:

    > indukcyjne, u mnie sie gryzie z rfid do otwierania drzwi

    Tego bajeru nie mam (chyba! specyfikacja milczy) wiec to raczej coś
    innego...