    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zbliżak z Citi
    From: W <w...@w...pl>
    Date: 11 Aug 2016 08:56:54 GMT

    Witam,
    jakiś czas temu zamówiłem sobie zbliżaka do MC World w Citibanku i używałem
    (się okazało dosyć wygodne!) z telefonem LG G2 (włożone pod silikonowe
    etui)... przyszedł czas na zmianę telefonu (OnePlus3) i... każdorazowo
    terminal pluje "błąd oczytu karty". Najpierw sprawdziłem, czy w telefonie
    nie mam włączonego NFC, co mogłoby zakłócać całość, ale nie (blutooth też
    jest wyłączony ale to inna parafia). Sprawdziłem samą kartę i bez problemu
    jest odczytywana, a jak jest pod etui OP3 to krzyczy błąd.

    Ktoś ma jakiś pomysł ki czort?!

    w.