  • 11. Data: 2002-02-13 19:30:14
    Temat: Re: Zaufać bankom?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 16:47:10 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Ale masz problemy...

    Nie mam...

    >Wpłacasz do Inteligo czy mBanku w ich kasie? Nie.
    >To masz jakieś dowody na przekazanie im Twojej kasy (przelew z innego
    >banku).

    Zakładasz, że wpływy są moje. A co, jeżeli np. handluję na aukcjach
    allegro i mam wpływy od różnych ludzi? Dodatkowo jakaś pensja, jakieś
    inne rzeczy... Lepiej, żeby się taki system nie posypał...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-02-13 20:11:58
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Zakładasz, że wpływy są moje. A co, jeżeli np. handluję na aukcjach
    > allegro i mam wpływy od różnych ludzi? Dodatkowo jakaś pensja, jakieś
    > inne rzeczy... Lepiej, żeby się taki system nie posypał...

    Niestety, bardzo duza grupa ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy....
    Zyjemy w spolecznosci napakowanej reklamami i uwazajacymi reklame za jedynie
    sluszne.
    Ja tez taki bylem jesi chodzi o banki, \tez mnie szarpnela reklama ze
    wszystko za darmo...jednak do czasu jak zaczelem liczyc. Okazalo sie, ze
    wcale tak za darmo to nie jest a raczej diabelnie drogo.
    Raz policzylem, ze utrzymanie konta kosztuje mnie ok 60 zl
    miesiecznie....sory ale mnie nie stac na taka "darmowa" usluge.
    Juz wole w kolejce postac...a za te 60 kupic sobie dwie dobre flaszki:)))
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-02-14 13:20:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 21:11:58 +0100, w <a4ehgb$3i6$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

> [...]

    A oni jak wpłacają?

> [...]
    > miesiecznie....sory ale mnie nie stac na taka "darmowa" usluge.
    > Juz wole w kolejce postac...a za te 60 kupic sobie dwie dobre flaszki:)))

    Wiesz kolego, jeżeli przed założeniem konta nie potrafiłeś policzyć
    ile będzie kosztowało utrzymanie konta, to Twój problem nie leży w
    reklamach :)).

  • 14. Data: 2002-02-14 14:06:18
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Wiesz kolego, jeżeli przed założeniem konta nie potrafiłeś policzyć
    > ile będzie kosztowało utrzymanie konta, to Twój problem nie leży w
    > reklamach :)).

    Naprawde...no popatrz a mowili, ze to takie wspaniale i darmowe konto.....

  • 15. Data: 2002-02-14 15:23:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2002 14:20:33 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >A oni jak wpłacają?

    Zapewne różnie. I co, potem będziesz łaził po X osobach i ich prosił o
    dowody wpłat? A jak je wyrzucą itp?

  • 16. Data: 2002-02-14 18:17:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 15:06:18 +0100, w <a4gger$17sb$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Naprawde...no popatrz a mowili, ze to takie wspaniale i darmowe konto.....

    Powtarzam: jeżeli uwierzyłeś, to Twój problem nie leży w reklamach.