    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie konta w Citi
    Date: Mon, 29 Sep 2003 07:39:57 +0000 (UTC)

    Witam,

    Jakie macie doświadczenia odnośnie zamykania kont w Citi? Bo rodzice mają
    CitiGold które po ostatniej zmianie TOiP (prowadzenie 95 zł miesięcznie) chcą
    zamknąć. Problem w tym że okres wypowiedzenia to chyba 40 dni a płacić stówkę
    im się nie uśmiecha. Czy jeżeli przez ostatnie parę miesięcy nie było żadnych
    operacji, szczególnie kartami, da się to ten okres skrócić? Albo czy można
    wysłać pismo że nie zgadzają się na zmiany, zamykają konto i nie wezmą tej
    opłaty?
    Ja niestety nigdy z Citi nie miałem kontaktu, nie czytałem umowy konta ani
    TOiP więc jestem kompletnie niezorientowany.

    pzdr
    konlin