  • Data: 2003-10-01 12:55:15
    Temat: Re: Zamykanie konta w Citi
    Od: pt <pt@rootsyndicate_NOSPAM_.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witek wrote:

    > A któż to wie.... widać obie opcje są możliwe ;-)) Cóż, dobry poczciwy citi ;D

    W temacie nie siedzę bo z Citi nie mam nic do czynienia ale o ile
    pamiętam to raczej na pewno nie mają prawa jednostronnie zmienić umowy
    (wysokości opłat) bez prawa do odstąpienia od umowy przez klienta. I
    jeśli nawet wymaga to upływu okresu wypowiedzenia to w tym okresie
    obowiązują stare warunki. Na pewno trzeba pisemnie odmówić przyjęcia
    nowych warunków i zajrzeć do regulaminu, jaka jest wtedy procedura. A ta
    procedura musi być w regulaminie bo jeśli by jej nie było to W OGÓLE nie
    wolno im zmienić jednostronnie warunków umowy.

    Co do przetwarzania danych osobowych, były już jakieś sprawy cywilne o
    odszkodowania za przetwarzanie danych bez zgody lub po jej wycofaniu...

    pozdrawiam
    --
    pt@rootsyndicate_NOSPAM_.com