eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Zamykanie Lukas e-Konto PRO
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 21. Data: 2009-12-23 08:00:44
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 23 Gru, 08:08, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > On 2009-12-22 16:16, Jarek Andrzejewski wrote:
    >
    > > On 22 Gru, 15:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > >> On 2009-12-21 10:02, Jarek Andrzejewski wrote:
    >
    > ...
    > >> PS. Znam pewien bank, który w ogóle nie przewiduje takiego sposobu
    > >> rozwiązania umowy - jedyne co można od nich wydębić, to
    > >> potwierdzenie przelewu środków z adnotacją "likwidacja rachunku"...
    >
    > > Nie honoruje oświadczenia woli o wypowiedzeniu rachunku?! Który to
    > > taki "hop do przodu"?
    >
    > Oświadczenie honoruje. Ale nie daje tego na piśmie. BGŻ.

    No i OK, nasze oświadczenie + dowód nadania powinny wystarczyć.
    A próbowałeś wariantu: 2 oświadczenia woli i prośba o poświadczenie
    odebrania w placówce na jednym egzemplarzu?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski


  • 22. Data: 2009-12-27 09:42:32
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-12-23 09:00, Jarek Andrzejewski wrote:
    > On 23 Gru, 08:08, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    >> On 2009-12-22 16:16, Jarek Andrzejewski wrote:
    >>
    >>> On 22 Gru, 15:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    >>>> On 2009-12-21 10:02, Jarek Andrzejewski wrote:
    >> ...
    >>>> PS. Znam pewien bank, który w ogóle nie przewiduje takiego sposobu
    >>>> rozwiązania umowy - jedyne co można od nich wydębić, to
    >>>> potwierdzenie przelewu środków z adnotacją "likwidacja rachunku"....
    >>> Nie honoruje oświadczenia woli o wypowiedzeniu rachunku?! Który to
    >>> taki "hop do przodu"?
    >> Oświadczenie honoruje. Ale nie daje tego na piśmie. BGŻ.
    >
    > No i OK, nasze oświadczenie + dowód nadania powinny wystarczyć.
    > A próbowałeś wariantu: 2 oświadczenia woli i prośba o poświadczenie
    > odebrania w placówce na jednym egzemplarzu?

    Właśnie tego próbowałem, wiedząc, że nie odpisują (więc nie dostanę
    potwierdzenia). Ale to musiało być na ich druku (skąd my to znamy?).
    I jedyne, co dostałem, to potwierdzenie salda 0 na chwilę po
    wypłacie salda zamknięcia.
    Taki bank...

    Pozdr.

    witrak()


  • 23. Data: 2010-01-23 20:37:07
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Ostatecznie zamknąłem konto. Jednak pobierają opłatę za token, a że
    nie chce mi się bawić w przelewanie złotówki co miesiąc, więc
    poszedłem i zrobiłem co trzeba. Rozmowa jak w każdym marmurze
    ostatnio, czyli proszę podać powód, to im mówię, że wchodzę na konto
    na którym trzymam jedynie niezbędne oszczędności by nic nie płacić, a
    Lukas mi jakieś karne odsetki za token pobiera, więc likwiduję.
    Odpowiedź: to ja wpiszę, że poszedł pan do konkurencji. Dla mnie bez
    różnicy. Potem była zabawa - ma pan złotówkę? Mam. To poproszę. A za
    co? Bo konto się nie zamknie, bo ma pan 1 grosz długu. To może ja dam
    ten 1 grosz. O, bardzo dobrze, teraz się zamknęło.

    Najważniejsze - od ręki dostałem papier, że na mocy porozumienia stron
    konto zostało zlikwidowane z dniem wizyty w oddziale. I to bez
    proszenia się. Tak mi się to spodobało, że chyba jeszcze kiedyś tam
    wrócę :)


  • 24. Data: 2010-01-23 21:46:39
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent Tomek z Wawy nadaje:
    > Potem była zabawa - ma pan złotówkę? Mam. To poproszę. A za
    > co? Bo konto się nie zamknie, bo ma pan 1 grosz długu.

    A to wredota! Przy 10000% odsetek Provident wychodzi jak Angelus
    Misericordia czyli ta Anielica Miłosierdzia i Dobroci Wszelakiej.


  • 25. Data: 2010-01-25 23:32:00
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-23 21:37, Tomek z Wawy wrote:
    > Ostatecznie zamknąłem konto. Jednak pobierają opłatę za token, a że
    > nie chce mi się bawić w przelewanie złotówki co miesiąc, więc
    > poszedłem i zrobiłem co trzeba. Rozmowa jak w każdym marmurze
    > ostatnio, czyli proszę podać powód, to im mówię, że wchodzę na konto
    > na którym trzymam jedynie niezbędne oszczędności by nic nie płacić, a
    > Lukas mi jakieś karne odsetki za token pobiera, więc likwiduję.
    > Odpowiedź: to ja wpiszę, że poszedł pan do konkurencji. Dla mnie bez
    > różnicy. Potem była zabawa - ma pan złotówkę? Mam. To poproszę. A za
    > co? Bo konto się nie zamknie, bo ma pan 1 grosz długu. To może ja dam
    > ten 1 grosz. O, bardzo dobrze, teraz się zamknęło.
    >
    Taa, u mnie przy zamykaniu stwierdziła, że saldo wynosi -20 gr (w
    internecie nic nie było widać). Wpłaciłem, dostałem pokwitowanie.
    Podpisuję dokument, że chcę zamknąć po czym babka pyta się jak ma
    zwrócić pozostałe środki? Jakie środki??? Oczywiście dostałem swoje 20
    gr z powrotem. Nawet nie próbuję się domyślać, jak ten ich system
    wygląda (a właściwie wyglądał ok. pół roku temu).

    > Najważniejsze - od ręki dostałem papier, że na mocy porozumienia stron
    > konto zostało zlikwidowane z dniem wizyty w oddziale. I to bez
    > proszenia się. Tak mi się to spodobało, że chyba jeszcze kiedyś tam
    > wrócę :)
    Ja niestety mam tylko potwierdzenie wypłaty 20 gr.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1