  • 1. Data: 2002-01-09 23:25:53
    Temat: Re: bankgessellschaft berlin & inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jestem szczesliwym posiadaczem konta w inteligo, a tu okazuje sie ze
    > bankgessellschaft ma jakies problemy? jestem mocno przeterminowany czy
    > tak faktycznie jest?

    Fiu, fiu - ales wyskoczyl jak Filip z konopii. ;)
    Owszem mial - ale niemiecki - an ie polski Bank - a wg. naszego prawa to
    odrebne jednostki (nawet w naszwie to jest uwidocznione).
    Co do Berlina- ktory jest najwiekszym udzialowcem - wniosl ile tam trzeba
    bylo milardow dolcow - powiekszyl tym samym swoj udzial w banku - i teraz
    chce go sprzedac - a kupcy juz jacys sie tam szkuja.
    jednym slowem - bylo - ale.... ale nie masz sie co marwic

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-09 23:58:55
    Temat: bankgessellschaft berlin & inteligo
    Od: Wojtek Sobczuk <w...@o...net>

    witam,

    jestem szczesliwym posiadaczem konta w inteligo, a tu okazuje sie ze
    bankgessellschaft ma jakies problemy? jestem mocno przeterminowany czy
    tak faktycznie jest?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-10 00:05:47
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >jednym slowem - bylo - ale.... ale nie masz sie co marwic

    Witam

    No, nie wiem

    Wlasciciel na granicy plajty, to chyba jednak moze byc problemem

    pzdr
    wkg

  • 4. Data: 2002-01-10 18:07:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wlasciciel na granicy plajty, to chyba jednak moze byc problemem

    1) Byl na granicy plajty
    2) Pytanie czy Fiat auto Pland i wloski Fiat to ta sama spolka? ;) Tu masz
    te sama zaleznosc.
    To ze upadlo Daewoo w Koreii nie pociagnaleo jeszcze upadku zeranskiej
    fabryki - podobnie jest i w tym przypadku.
    Ma swoj kapital, dziala na podstawie polskiego prawa bankowego wiec o co
    moze chodzic???

    P.S. Mam konto w Inteligo - ale raczej z niego nie korzystam (zakupy przez
    inet glownie) ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-10 19:20:21
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >1) Byl na granicy plajty

    Dziekuje :)))

> [...]
    >To ze upadlo Daewoo w Koreii nie pociagnaleo jeszcze upadku zeranskiej
    >fabryki - podobnie jest i w tym przypadku.

    I tu sie nie zgodze. Pracownicy od dawna nie dostaja pensji, dostawcom nie
    sa splacane przyjete faktury, warsztatom nie sa refundowane naprawy
    gwarancyjne
    .
    Poza tym wszystko OK. Niemniej jednak, swiadomosc, ze gdyby jakims cudem z
    mbanku wywialo cala kase bre moze to pokryc z 3letniego zysku dziala na mnie
    kojaco.

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2002-01-11 00:15:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > mbanku wywialo cala kase bre moze to pokryc z 3letniego zysku dziala na

    No ale Inteligo jest objety funduszem gwarancyjnym... Wiec wszystkie banki
    musialyby sie zlozyc.
    Poza tym nadzor przeciez pilnuje czy wszystko jest ok...
    Teraz malo ktory bank upada, chyba ze juz ma takie dlugi ze glowa mala...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 7. Data: 2002-01-11 09:45:10
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > No ale Inteligo jest objety funduszem gwarancyjnym... Wiec wszystkie banki
    > musialyby sie zlozyc.

    Do jakiej kwoty ubezpieczone sa depozyty? Po jakim czasie wypłacane są
    pieniądze z funduszu ? I co mi z tego ? I na co komu taki wyjątkowo
    niebezpieczny bank ? Nie ma lepszych ?

    > Poza tym nadzor przeciez pilnuje czy wszystko jest ok...

    Jasne. Rozumowanie jest następujące, jak widać: Dlaczego mam jeździc w
    pasach bespieczensta i kupowac auto z poduszka powietrzna ? Przeciez mam
    polise ubezpieczeniowa :))

    pzdr
    wkg

  • 8. Data: 2002-01-12 07:33:06
    Temat: Odp: bankgessellschaft berlin & inteligo
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Do jakiej kwoty ubezpieczone sa depozyty?

    www.bfg.pl - tu mozesz poczytac, a nawet wydrukowac wniosek o wyplate
    srodkow

    dobek