    From: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamknalem konto w BSK (dlugie)
    Date: Fri, 25 Jan 2002 17:23:50 +0100

    Ugh!
    Puscilem sobie rano przelew przez BSKOnLine i jak zwykle po pracy poszedlem
    do oddzialu zeby mi wydrukowali potwierdzenie. Jakiez bylo moje zdziwienie,
    kiedy Pani Niedysponentka powiedziala mi, ze nie robia takich rzeczy.
    Powiedzialem jej, ze juz nie raz robilem cos takiego, byla wielce zdziwiona.
    Skonsultowala sie z Kolegami Niedysponentami, Panem Dyrektorem i
    stwierdzila, ze taka usluga jest platna 10zl! Na moje stwierdzenie, ze
    specjalnie swego czasu dzwonilem do oddzialu, zeby sie dowiedzic czy
    istnieje taka mozliwosc (z reszta zasugerowana mi na grupie) i ile kosztuje
    i odpowiedziano mi "oczywiscie mozna i jest to bezplatne" znow odparla, ze
    byla u Pana Dyrektora i on stwierdzil, ze jest to potwierdzenie dokumentu
    ksiegowego i kosztuje 10zl. Spienilem sie i kazalem w takim razie zamknac
    konto, co tez grzecznie Pani uczynila, wyplacila pozostale saldo, zniszczyla
    karte, dala do podpisania papierki i konto zostalo zamkniete. Koniec mojej
    przygody ze Slaskim. Juz od pewnego czasu sie zastanawialem, czy by go nie
    zmienic na cos innego, ale oddzial mam praktycznie pod nosem i bankomaty w
    dosc sensownych miejscach. Problemem bylo od zawsze to, ze oddzial otwarty
    tylko do 17, w soboty zamkniety i jak chcialem cos zalatwic, to trzeba bylo
    z pracy na zapalenie pluc biegac, zeby zdazyc przed zamknieciem. Dodatkowo
    oprocentowanie konta nedzne, kredyty drogie (jeszcze co prawda nie byly mi
    potrzebne). W koncu pod wplywem impulsu konto zamknalem. Trzeba bedzie
    poszukac innego marmurka. W tej chwili mam konto w mBanku i Inteligo.
    Przydalo by sie jeszcze cos do rozliczen (jakis marmurek), ktory wysyla do
    domu wyciagi i kopie wykonanych przelewow, w miare tani w prowadzeniu
    (jakies konto studenta czy cos w tym rodzaju), z dostepem przez net i bogata
    siec bankomatow. Moze pomozecie cos wybrac?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]