  • 1. Data: 2008-03-30 20:34:58
    Temat: Zamiast wpłatomatu mBanku...
    Od: Rafał J. Czekała <r...@g...com>

    Tak sobie wykombinowałem "Konto Oszczędzające" w BZ WBK jako sposób na
    wpłaty do mBanku zamiast zawodnych wpłatomatów (no i placówkę BZ WBK
    mam bliżej niż wpłatomat mBanku)... Jeden przelew w miesiącu za darmo
    i żadnych opłat - dobrze wykombinowałem? Czy może jednak mają tam
    jakieś ukryte opłaty? Na coś trzeba uważać?
    RJCz

  • 2. Data: 2008-03-30 20:53:38
    Temat: Re: Zamiast wpłatomatu mBanku...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 22:34, Rafał J. Czekała <r...@g...com> wrote:
> [...]
    > i żadnych opłat - dobrze wykombinowałem? Czy może jednak mają tam
    > jakieś ukryte opłaty? Na coś trzeba uważać?

    Wez sobie karte debetowa Moneypl, do tego dostaniesz konto24 i
    bedziesz mogl podpiac wiecej kont oszczednosciowych.
    www.money.pl

  • 3. Data: 2008-04-01 07:07:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A jakis konkretny link?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-04-01 07:12:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://direct.money.pl/money/264/

  • 5. Data: 2008-04-01 07:26:19
    Temat: Prestiz
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    "28.03.2008 r. zniesiona zostaje oplata za wyplaty gotówki dokonywane we wszystkich
    bankomatach w kraju karta Visa
    Electron Prestiz BZ WBK".

  • 6. Data: 2008-04-01 07:34:21
    Temat: Re: Prestiz
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 09:26, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > "28.03.2008 r. zniesiona zostaje oplata za wyplaty gotówki dokonywane we wszystkich
    bankomatach w kraju karta Visa
    > Electron Prestiz BZ WBK".

    a co ma piernik do wiatraka?

    Dalem ink do karty z ktora dostajesz wspomniane konto z oplata 25 zl
    za pierwsze 4-y lata

  • 7. Data: 2008-04-01 07:54:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Do wiatraka nic, ale do faktu, że na tej grupie powszechnie sie poszukuje darmowych
    wypłat ze wszystkich bankomatów - no
    to jest jedna opcja więcej.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-01 07:59:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Kwi, 09:54, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Do wiatraka nic, ale do faktu, że na tej grupie powszechnie sie poszukuje darmowych
    wypłat ze wszystkich bankomatów - no
    > to jest jedna opcja więcej.
    > JaC

    Rozumiem - informacja uzupelniajaca.
    Myslalem, ze odnalazles to zamiast konta24.

    Darmowe wyplaty - ale konto do prestiza drogie raczej.

    Ogolnie system maja fajny - przyjemnie sie robi przelewy, no i ta
    informacja, ktora wkleilem w innym watku - ze do 17-ej sa podejmowane
    proby realizacji przelewu, jesli nie bylo wczesniej srodkow w dniu
    realizacji.

  • 9. Data: 2008-04-01 18:50:16
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    666 pisze:
    > "28.03.2008 r. zniesiona zostaje oplata za wyplaty gotówki dokonywane we wszystkich
    bankomatach w kraju karta Visa
    > Electron Prestiz BZ WBK".

    Op?ata za konto Prestiz., do którego wydawana jest karta to 12z?/m-c (w
    tym "darmowe" przelewy przez bzwbk24 - "darmowe", bo powyz.ej pie;ciu w
    miesia;ca; kasuja; za sms autoryzacyjny).

    Lukasz

  • 10. Data: 2008-04-02 07:28:12
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    wczoraj chcialem wplacic pieniadze we wplatomacie mBank na Senatorskiej w
    Warszawie. I co? i nic. Nieczynne. Po raz kolejny. Teraz patrze na stron mBank
    gdzie sa inne wplatomaty. Okazuje sie ze jest tam lista z informacja ktore sa
    czynne. Na 6 w Warszawie tylko dwa byly czynne:

    http://www.mbank.pl/przewodnik/bankomaty_wplatomaty/
    ?
    search=1&country=pl&wplata=on&city=72

    Czyli skutecznosc 33%. Ocena niedostateczna. Porazka.

    Pozdrawiam,

    Flyte