  • 1. Data: 2008-03-30 16:13:41
    Temat: Millenium - dziwne uznanie rachunku karty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakos niedawno na karte dostalem przelew w wysokosci troche ponad 11
    PLN. Nie wiem skad to jest (ja nic nie wysylalem). Co prawda niedawno
    skladalem reklamacje w sprawie nienaleznie (moim zdaniem, od
    przeniesionego zadluzenia przy zmianie karty Millenium na karte
    Millenium) naliczonych odesetk ale te wynosily ok. 6 PLN (poza tym nie
    dostalem zadnego info o uznaniu reklamacji), tak wiec nie mam pojecia
    skad to 11 PLN. Na infolinie nie bede dzwonil, bo mi sie to nie oplaca
    finansowo. No i karte mialem w zasadzie zamknac ale teraz mam na niej
    nadplate i tego zrobic nie moge (ale mnie zalatwili). Ktos jeszcze
    dostal taki prezent ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-03-30 19:58:07
    Temat: Re: Millenium - dziwne uznanie rachunku karty
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > finansowo. No i karte mialem w zasadzie zamknac ale teraz mam na niej
    > nadplate i tego zrobic nie moge (ale mnie zalatwili). Ktos jeszcze

    Tak, na KK Raiffeisen 70 zł.
    Bankierzy nie znają słowa 'przepraszam' które czasem załatwiłoby sprawę.
    Potrafią tylko tak wyrażać ubolewanie za swoje błędy ;)
    Jeszcze kilku słów nie znają. Np. słowa 'usługa'. Pożyczanie i lokowanie
    pieniędzy na procent nazywają 'produkcją'. Sprzedają produkty finansowe ;)
    Ale można się przyzwyczaić z czasem ;)

    pzdr