  • 1. Data: 2008-03-30 14:55:27
    Temat: Termin odpowiedźi na reklamacje ze strony banku
    Od: "cch" <c...@o...pl>

    Witam
    Czy ktoś może mi odpowiedzieć jaki jest termin odpowiedzi na złożoną pisemnie
    reklamacje usług bankowych i czy takowy istnieje.Znalazłem w sieci np że usługi
    telekomunikacyjne po 30 dniach braku odpowiedzi traktuje się jako uznanie
    reklamacji.
    I czy jeśli złożyłem reklamację w formie pisemnej to czy w takiej samej muszę
    otrzymać odpowiedź czy może być w innej np mail.

    Pzdr

    Cezary

  • 2. Data: 2008-03-30 20:27:23
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 30 Mar 2008 16:55:27 +0200, cch wrote:

> [...]
    > telekomunikacyjne po 30 dniach braku odpowiedzi traktuje się jako uznanie

    Prawo Telekomunikacyjne jest wyjątkiem. Nie ma podobnego zapisu dotyczącego
    banków.

    > I czy jeśli złożyłem reklamację w formie pisemnej to czy w takiej samej muszę
    > otrzymać odpowiedź czy może być w innej np mail.

    Zapewne zależy to od zapisów w regulaminach świadczenia usług danego banku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-03-30 20:41:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 22:27, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Prawo Telekomunikacyjne jest wyjątkiem. Nie ma podobnego zapisu dotyczącego
    > banków.

    No wlasnie banki sobie za balcerowicza tak ladnie zredagowalu to prawo
    bankowe, ze nie ma za co ich pociagac do konsekwencji.
    Wystarczy porownac zapisy o dluznikach i konsekwencjach za ich
    niaaktiualizowanie zgodnie z prawda w prawie bankowym (BIK) a z
    zapisywaniem tych danych w bazach niebankowych (np dla KRD).