  • 1. Data: 2002-12-10 08:57:20
    Temat: Zakupy kartą za granicą
    Od: Karol Szklarski <k...@m...univ.gda.pl>

    Witam

    W FAQ Inteligo napisali, że:

    Kwota transakcji jest przeliczana przez VISA International z waluty
    transakcji na dolary amerykańskie po kursie obowiązującym w VISA
    International. Następnie, w dniu rozliczenia transakcji Twój rachunek
    jest obciążany kwotą w PLN po kursie sprzedaży dewiz obowiązującym w
    danym dniu w PKO Banku Polskim.

    Moje pytanie - skąd wziąć aktualny kurs VISA International?

    Karol

  • 2. Data: 2002-12-10 09:05:10
    Temat: Re: Zakupy kartą za granicą
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol Szklarski"
    > Moje pytanie - skąd wziąć aktualny kurs VISA International?

    tego nie znajdziesz, niejeden juz probowal
    byc moze ze kurs zmienia sie tam non stop
    - wejdz np na strone http://oanda.com/convert/cheatsheet
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-12-10 11:42:20
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Wg ich przelicznika 1 euro = 3,36 PLN

  • 4. Data: 2002-12-10 11:43:46
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    http://www.xe.com/ucc/

  • 5. Data: 2002-12-10 13:11:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at4k5j$3k1$1@aquarius.webcorp.pl, Avenger wrote:
    > Wg ich przelicznika 1 euro = 3,36 PLN

    Nawet 3,30 (interbank, pewnie wlaczyles z marza 2%), a USD 2,26. Cos sie im
    pochrzanilo, bo kiedys korzystalem i bylo dobrze...

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-10 13:50:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karol Szklarski <k...@m...univ.gda.pl> wrote:

    > Moje pytanie - skąd wziąć aktualny kurs VISA International?
    I do tego z przyszłości ;)

    --